سه‌شنبه 28 فروردین 1403

اجتماعی خبرگزاری دانا

اجتماعی خبرگزاری دانا

ابنایی که روزگاری نه چندان دور آوازه ای پرتمطراق داشتند، اینک عنوان بافت فرسوده و ناکارآمد را یدک می کشند؛ زندگی ساکنان این بناها نیر همواره با آمیزه ای از ترس و نگرانی همراه است!

فرمانده سپاه قدس گیلان نقش آموزش و پرورش در پیشبرد اهداف جمهوری اسلامی را بسیار مهم دانست و با انتقاد از عدم اجرای درست سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش، گفت: در سال‌های گذشته تعداد زیادی نیرو وارد آموزش و پرورش شدند که هیچ ارتباطی با معلمی نداشتند که این امر مشکلاتی را برای مردم و خانواده ها در حوزه تربیتی ایجاد کرده است.

موسوی گفت: در ایام شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها این خطه میزبان بیست و سومین شهید گمنام است که در دانشگاه دولتی تربت‌حیدریه در خاک آرام خواهد گرفت.

استاندار کرمانشاه در سیزدهمین جلسه شورای مسکن دستور برکناری فرماندار کنگاور را صادر کرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی با تأکید بر اینکه برخورد با جنایت‌کاران و افرادی که در جامعه نا امنی ایجاد می کنند یک ضرورت مهم و دستور قرآن و شرع مقدس است گفت: اغتشاش گرانی که حافظان امنیت را به شهادت می رسانند بر خلاف منافع مردم و کشور عمل می کنند.

حجت الاسلام محمد صالحی گفت: امین موقوفات محدود به ساعت اداری و کاغذبازی های اداری نیست و در استان کرمانشاه ثمره این حضور را دیده ایم.

سرپرست سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری زنجان با بیان اینکه شهر زنجان نیازمند حداقل 200 دستگاه اتوبوس است، گفت: 15 دستگاه اتوبوس تا پایان سال به ناوگان حمل و نقل شهری زنجان اضافه می‌شود.

حمید مقدم فر گفت: حاج قاسم جان فدای ملت ایران بود و بنابراین «جان فدا» امسال شعار سومین سالگرد حاج قاسم خواهد بود.

محمد رضا ناصری گفت: پخت شیرینی در شب یلدا در صورت استقبال مردم تا 60 درصد نسبت به سال قبل افزایش می یابد.

حسینی یکتا با حضور در مجموعه دانشگاه علوم پزشکی و بازدید از امکانات علمی پژوهشی از ایجاد دانشکده طب ایرانی در این دانشگاه خبر داد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در رابطه با برگزاری جشنواره فیلم فجر عنوان کرد: سال گذشته 70 فیلم برای حضور در جشنواره فیلم فجر ثبت نام کردند که امسال این تعداد به 75 عدد رسیده است.

وزیر نفت گفت: پیشبینی ما این است که امسال از سالهای قبل سردتر است. اقدامات خوبی انجام شده تا امسال زمستان بدون چالش خصوصاً در بخش خانگی داشته باشیم.

انتخابات ریاست فدراسیون جهانی به میزبانی شهر ریمینی ایتالیا با حضور رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی 10 آذر تا 14 آذر ماه برگزار شد.

سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری کشورمان گفت: مطمئن هستیم کیانوش رستمی تا المپیک به بهترین شرایط می‌رسد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کردستان گفت: با افتتاح اولین کارگاه خیاطی ویژه زنان سرپرست خانوار در مریوان 10 نفر از بانوانی که پیش از این به کولبری می‌پرداختند به صورت مستقیم مشغول به کار شدند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین شفیعی گفت: در تحقق عنوان "محاربه" قتل افراد شرط نیست، جای این گونه مباحث علمی صرفا در حوزه‌های علمیه و دانشگاه‌ها است و نباید با اغراض سیاسی به نقل اقوال مختلف فقهی در رسانه‌ها پرداخت.