پنج‌شنبه 30 فروردین 1403

اجتماعی خبرگزاری دانا

اجتماعی خبرگزاری دانا

استاد دانشگاه و فعال سیاسی با اشاره به اینکه قیمت اجاره‌بهاء و مسکن در شرایط فعلی تابع وضعیت اقتصادی است گفت: در شرایط فعلی قشر آسیب‌پذیر فشار زیادی را تحمل می‌کنند.

تیرانداز ملی پوش ایران به بیماری کرونا مبتلا شد.

علی ملک‌حسینی با اشاره به اختیارات قانونی جهاد کشاورزی جهت برخورد با ساخت و سازهای غیرقانونی در سروک، تاکید کرد: مرجع قضایی دستور لازم را جهت برخورد با ساخت و سازهای غیرمجاز در منطقه سروک را را به جهاد کشاورزی اعلام کرده است.

عبدالناصر درخشان گفت: یکی از معضلات جدی سیستان و بلوچستان چاه های غیرمجاز است و باید برای کاهش برداشت بی رویه آب از آن ها چاره اندیشی شود.

یک روزنامه صهیونیستی اذعان کرد که دبیرکل حزب الله لبنان در جنگ اعصاب علیه رژیم صهیونیستی پیروز شد.

تصویری از یک گاوداری مکانیزه با تجهیزات مدرن را می بینید.

سرمربی سابق و آلمانی آبی‌ها در جدیدترین گفتگوی تلویزیونی ادعاهای تازه‌ای را درباره روزهای حضورش در استقلال بیان کرده است که می‌تواند حاشیه‌های جدیدی را به دنبال خود داشته باشد.

نادر طالب‌زاده مستندساز، تهیه‌کننده و مجری تلویزیونی هم از چنگ کرونا در امان نماند و به این ویروس مبتلا شده است.

ده‌ها هزار نفر شنبه شب در فلسطین اشغالی علیه بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی تظاهرات کردند.

به نظر می رسد فعلا به این زودی نباید منتظر رونمایی از سرمربی جدید والیبال باشیم و برای تماشای یک چهره بزرگ و نامدار روی نیمکت تیم ملی والیبال باید باز هم صبر کنیم.

وزارت ورزش که افراد نزدیک و آشنایان خود را به پست‌های مهم در باشگاه‌های پرطرفدار منصوب می‌کند، چرا نتوانسته دو عضو جدید برای تصمیم‌گیری وارد هیئت‌مدیره باشگاه سرخ کند؟

ارتش لبنان روز شنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد که جنگنده‌های رژیم صهیونیستی طی 24 ساعت گذشته 16 بار حریم هوایی این کشور را نقض کردند.

مجلس نمایندگان آمریکا حمایت 500 میلیون دلاری از رژیم صهیونیستی در حوزه پدافند موشکی را ذیل لایحه تخصیص هزینه‌های نظامی، تمدید کرد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از سهامدار شدن بازنشستگان کشوری در صندوق مدیریت ثروت در فرابورس خبر داد.

وزیر امور خارجه کشورمان با اشاره به حمایت کشورهای غربی به سردمداری آمریکا از تروریست‌هایی که قصد براندازی و محاربه با جمهوری اسلامی را دارند، گفت: غرب باید تامین مالی و میزبانی از تروریست‌ها را متوقف کند.

کاپیتان تیم ملی بسکتبال گفت: اگر بخواهم نقطه عطف بسکتبال را انتخاب کنم، سال 2007 انتخاب من است. چون برادرم آیدین هم آنجا بود.