پنج‌شنبه 30 فروردین 1403

اقتصادی خبرگزاری دانا

اقتصادی خبرگزاری دانا

اعضای تیم ملی مردان و زنان ایران جهت حضور در مسابقات هاکی روی یخ کشورهای اسلامی بامداد امروز وارد شهر کازان تاتارستان شدند.

نشست خبری محسن زارعی رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش با موضوع امتحانات نهایی و تغییرات کنکور سراسری صبح امروز در یکی از مدارس محل برگزاری آزمون برگزار شد.

نخست‌وزیر عراق روابط کشورش با ایران را مثبت و متمایز توصیف و تاکید کرد که بغداد برای نزدیک کردن دیدگاه‌های ایران و عربستان سعودی تلاش می‌کند.

مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران از جمع‌آوری بیش از 400 متکدی در روزهای گذشته توسط شهرداری خبرداد.

تصاویری از درگیری در شرق اوکراین را مشاهده می کنید.

آزادی بیان غرب دروغ است | نوعی از آزادی بیان در اروپا وجود دارد که کسی جرات انتقاد از هولوکاست را ندارد، در حالی که این قبیل کشورها به نام آزادی بیان به اعتقادات میلیون‌ها نفر توهین می‌کنند.

عضو کمیسیون عمران مجلس با اشاره به این موضوع که تعرفه‌گذاری پلکانی پرمصرف‌ها در بخش خانگی در کنار اصلاح قیمت خوراک سوخت صنایع زمینه ساز بهینه‌سازی مصرف انرژی در صنایع است، گفت: رانت موجب مصرف غیربهینه در صنایع است و همین موضوع اهمیت حذف رانت انرژی در صنایع به‌صورت تدریجی را بیان می‌کند.

معاون تدوین و ترویج استاندارد سازمان ملی استاندارد ایران گفت: تدوین استاندارد خدمات پس از فروش لوازم خانگی در دستور کار است و پیش‌بینی می‌شود از سال آینده این استانداردهای اجباری اجرایی شود.

بر اساس اطلاعیه منتشره آموزش و پرورش تهران؛ با هماهنگی انجام شده با استانداری تهران و به جهت رفاه سرایداران و خانواده آنها و نیز آمادگی برای برگزاری آزمون نهایی پایه دوازدهم، گاز مدارس قطع نخواهد شد.

مربی هندبال کشورمان در رابطه با دیدار تیم ملی مردان ایران مقابل شیلی در مسابقات قهرمانی جهان 2023 لهستان می‌گوید ملی‌پوشان ایران از لحاظ فنی بازی خوبی داشتند و نشان دادند که هندبال ایران به سطح یک دنیا نزدیک شده است.

در پایان مرحله اول رقابت های دسته یک بزرگسالان تنیس روی میز کشور، افشین نوروزی در صدر جدول رده بندی قرار گرفت.

لیگ برتر بدمینتون با قهرمانی چادرملو به پایان رسید.

سیزدهمین هفته لیگ برتر زنان با 4 دیدار پیگیری شد و تیم‌های سریک، مس رفسنجان، طلوع مهر و پیکان برابر حریفان به پیروزی رسیدند.

هفته سوم لیگ برتر هندبال زنان ایران با برگزار 4 دیدار به پایان رسید.

مسابقات اتومبیلرانی رالی قهرمانی کشور برگزار شد.

حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان دیدار کرد.