جمعه 7 اردیبهشت 1403

اقتصادی خبرگزاری دانا

اقتصادی خبرگزاری دانا

استاندار سیستان‌وبلوچستان گفت: اراده الهی، پشت اهداف عظیم انقلاب اسلامی در طول چهل سال گذشته بوده است.

قهرمان جهانی کشتی با بیان اینکه مسئولان از سال 2012 به من وعده کار داده بودند که هنوز بعد چندین سال این وعده محقق نشده است، گفت: یکی از دلایل کناره گیری من از کشتی همین موضوع اشتغال بود.

مدیرکل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه دشمن بعد از پیروزی نظام اسلامی توطئه‌های مختلفی را برنامه‌ریزی کرد که تماماً با شکست مواجه شد، گفت: امروز هم دشمن از همان ابراز کشف حجاب استفاده می‌کند و با شبهاتی که ایجاد می‌کند به دنبال ضربه زدن به نظام اسلامی است.

سلیمی نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس گفت: قانون هوای پاک به‌صورت بسیار کمی اجرایی شده به‌نحوی‌که عملکرد برخی دستگاه‌ها صفر و در بهترین حالت 10 درصد بوده است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مشگین‌شهر از برگزاری همایش دختران قرآنی شهید حاج قاسم سلیمانی در این شهرستان خبرداد و گفت: ترویج سبک زندگی اسلامی و قرآنی در جامعه از مولفه‌های مکتب سلیمانی است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: حدود 16 ماه پیگیر تامین منابع مالی مسیر سربند به مشگین شهر بودیم که با هماهنگی و همکاری دستگاه‌های مربوطه ضمانت‌نامه بانک ملت از سوی سازمان برنامه و بودجه کشور صادر شد.

رئیس انجمن سینمای جوانان ایران با انتقاد از زیرساخت‌های سینمایی استان اردبیل به نقش فیلم‌سازی در شکوفایی صنعت گردشگری استان اردبیل پرداخت و گفت: حمایت از تولیدکنندگان و گسترش فعالیت‌های فیلم‌سازی از جمله برنامه‌های انجمن سینمای جوانان است.

مدیرکل ورزش و جوانان سیستان‌و‌بلوچستان گفت: دختران زابل قهرمان بزرگ‌ترین رویداد مینی فوتبال روستایی و عشایری جام پرچم در سیستان‌و‌بلوچستان شدند.

استاندار سیستان‌وبلوچستان گفت: باتوجه به اهمیت حوزه فرهنگ ضرورت دارد دستگاه‌های اجرایی در این عرصه هم افزایی داشته باشند.

فرمانده انتظامی سیستان‌وبلوچستان از کشف یک تن و 700 کیلوگرم مواد افیونی در درگیری مسلحانه تکاوران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با قاچاقچیان مسلح خبر داد.

ساعاتی پیش تصاویری از یلدا معیری در فضای مجازی منتشر شد که این فرد با پوشیدن لباس شریف پاک‌بانی مدعی شده است براساس حکم دادگاه وی به پاک‌بانی محکوم شده است.

همچنان پس از گذشت سالها از شهادت فرزندان و همسران‌شان، دلتنگی آنها را به دوش می‌کشند و به وقت دلتنگی راهی، گلزار شهدا می شوند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی سیستان‌وبلوچستان گفت: سواحل مکران و محور شرق فرصتی بزرگ برای توسعه منطقه و کشور محسوب می شود‌.

کارشناس مدهبی گفت: حجاب یکی از سرمایه‌های گران‌بها برای بانوان است و موجب طراوات و شادابی زن می‌شود.

در شرایطی که سیستان‌وبلوچستان در بحران کم‌آبی و خشکسالی به سر می‌برد نیاز است تا با مدیریت مهار آب‌های سطحی حداقل بخشی از نیاز آبی بخش کشاورزی در پهناورترین استان کشور رفع شود.

فرهاد شریفی گفت: امسال حدود 30 درصد کمتر از حدمجاز از کودهای شیمیایی در مزارع استان کرمانشاه استفاده شده است.