پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403

اقتصادی خبرگزاری دانا

اقتصادی خبرگزاری دانا

شورای عالی فضای مجازی با بررسی حملات سایبری اخیر و اقدامات انجام شده برای مقابله با این حملات، بر تسریع در تشکیل شوراهای فضای مجازی استانی تأکید کرد.

رییس پلیس راه کشور با بیان اینکه سه هزار و 392 نقطه حادثه خیز در محورهای ارتباطی کشور شناسایی شده است، گفت: این نقاط عامل اصلی بروز تصادفات جاده‌ای هستند.

دادگاه عالی «اونتاریو» کانادا با صدور حکمی که یک شکست برای تحرکات ضد انقلاب محسوب می‌شود، با توقیف دارایی‌های ایران در پرونده سقوط هواپیمای اوکراینی مخالفت کرد.

تیم‌های نساجی، مس رفسنجان، پیکان و استقلال ملاثانی با پیروزی مقابل حریفان‌شان به مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی صعود کردند.

در جلسه امروز اعضای هیئت امنای دانشگاه فرهنگیان که به ریاست حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور برگزار شد، برنامه راهبردی دانشگاه فرهنگیان در افق 1406 به تصویب رسید.

مدیرکل دفتر بازرگانی داخلی وزارت جهاد کشاورزی گفت: در راستای تنظیم بازار درباره بازار برنج گفت: در راستای تأمین برنج داخلی محدودیت واردات حذف شده است.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه گفت: روز جمعه 23 دی‌ماه 1401 به مناسبت سالروز ولادت یگانه دختر نبی اکرم (ص)، اسوه مهر و عطوفت و ایمان؛ حضرت فاطمه زهرا (س) استفاده از مترو برای تمامی بانوان در خطوط هفت‌گانه رایگان است.

ابلاغ قانون موافقتنامه همکاری اقتصادی و تجاری دولت‌های ساحلی خزر برای اجرا از سوی رییس جمهور ابلاغ شد.

در یکصد و دومین جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت که سه‌شنبه شب برگزار شد، بسته سیاستی کاملی برای رفع موانع واگذاری زمین به مردم برای ساخت مسکن به تصویب رسید.

مدیرعامل سایپایدک گفت: با همکاری خوب شرکت‌های گروه سایپا و برنامه‌ریزی‌های مناسب، کمبود قطعه در شبکه نمایندگی‌ها به حداقل رسیده است.

معاونان ورزشی و حقوقی باشگاه پرسپولیس در نشست خبری امروز صحبت کردند.

سررمبی تیم فوتبال تراکتور گفت: می‌خواهیم برد هفته گذشته مقابل استقلال را تکرار کنیم

امید روانخواه بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال به عنوان سرمربی جدید تیم ملی فوتبال دانشجویان انتخاب شد.

نوشاد عالمیان برای تعیین جایگاه هفدهم تا بیست و چهارم مسابقات کسب سهمیه قهرمانی جهان شکست خورد و از کسب سهمیه جهانی بازماند.

رئیس فدراسیون بسکتبال ایران به عنوان یکی از اعضای شورای مرکزی اتحادیه بسکتبال غرب آسیا انتخاب شد.

رییس فدراسیون ووشو گفت: رییس فدراسیون ووشو گفت: صالحی امیری با نامه بدون سربرگ و امضا علیه منافع ملی اقدام کرد و بدون مدرک و مستندات ادعاهای عجیبی را مطرح کرد که حتی پاسخی نداشت.