پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403

اقتصادی خبرگزاری دانا

اقتصادی خبرگزاری دانا

رئیس کمیسون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: بیمه درمان صندوق روستاییان از طریق بیمه سلامت انجام می شود که در جلسه ای با وزیر بهداشت موضوع درمان این صندوق را پیگیری خواهم کرد.

تیم‌های لبنیات هراز آمل، پیکان تهران و شهداب یزد که در رتبه‌های اول تا سوم لیگ برتر مردان قرار دارند، در هفته نوزدهم در بازی‌های خارج از خانه به مصاف حریفان می‌روند و این موضوع چالش جدی برای این مدعیان صدرنشین است.

دو فیلم جدید «ملاقات خصوصی» و کمدی سیاسی «چپ راست» راهی اکران سینماها شده اند و با توجه به زمان اندکی که از اکران آنها می گذرد، آمار گیشه نشان از استقبال به نسبت خوب مخاطبان از این دو فیلم دارد.

اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی آماده سازی تیم ملی فوتسال بانوان اعلام شد.

تیم فوتبال پورتو با گل‌زنی مهاجم ایرانی خود مقابل تیم فامالیسائو به پیروزی مهمی دست یافت.

سازمان هواشناسی از یخبندان در 24 استان خبر داد و اعلام کرد: بیشترین بارش برف پایتخت در اقدسیه و لواسان ثبت شده است.

با مرور سرمقاله و یادداشت‌های روز روزنامه‌های کثیرالانتشار کشور، مطالبی از جمله کابینه افراطی نتانیاهو آتش زیر خاکستر، 14 نکته درباره اشتباه محاسباتی دشمن، فرانسه، دوران خودکاریکاتوری به چشم می‌خورد.

منابع خبری بامداد دوشنبه گزارش دادند، ائتلاف سعودی در 24 ساعت گذشته استان الحدیده یمن را هدف حملات هوایی، موشکی و توپخانه قرار داده و 66 بار آتش‌بس ادعایی در این استان را نقض کرده است.

ژنرال مارک میلی رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا گفت، آموزش رزمی جدید و گسترده ارتش این کشور به نیروهای اوکراین روز یکشنبه در آلمان آغاز شد.

شهردار نیویورک روز یکشنبه (به وقت محلی) با حضور در شهر ال پاسو در مرز مکزیک اعلام کرد که «در نیویورک جایی برای اتوبوس‌های مهاجران که به پرجمعیت‌ترین شهر آمریکا فرستاده می‌شوند، وجود ندارد».

اشغالگران اسرائیلی به جنوب جنین یورش بردند و این حمله با مقابله مسلحانه مبارزان مقاومت روبرو شد.

نتایج یک نظرسنجی جدید که همزمان با آغاز اجلاس سالانه مجمع جهانی اقتصاد در داووس سوئیس منتشر شد، نشان می‌دهد اعتماد عمومی در جهان به سیاست‌ها و آمار مالی و اقتصادی نهادهای دولتی، رسانه‌ها و حتی سازمان‌های مردم نهاد رو به کاهش گذاشته است.

فرمانده دفاع سایبری فرانسه هشدار داد کشورهای اروپایی که رصد شبکه‌های خود را به آمریکا سپرده‌اند خودشان را در معرض جاسوسی واشنگتن قرار داده‌اند.

با تشدید بحران کمبود منابع ارزی پاکستان، هزاران کانتینر حامل مواد اولیه، مواد غذایی ضروری و تجهیزات پزشکی در اسکله بندر کراچی بلاتکلیف مانده‌اند.

منابع خبری یکشنبه شب از کشف یک بسته مشکوک در دفتر «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی خبر دادند.

خبرگزاری‌های روسیه گزارش دادند که بر اثر انفجار مهمات ناشی از بی دقتی کار با نارنجک در منطقه بلگورود روسیه در مرز با اوکراین، سه سرباز کشته و 16 تن دیگر زخمی شدند.