پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

اقتصادی خبرگزاری دانا

اقتصادی خبرگزاری دانا

مدیرعامل بانک آینده و جمعی از اعضای هیات مدیره این بانک با حضور در سایپا و نشستی با مدیرعامل و اعضای هیات مدیره این گروه خودروساز در خصوص ارتقا و تقویت سطح تعاملات فی مابین به گفتگو نشستند.

به اطلاع مشتریان عزیز می‌رساند، در راستای فروش عادلانه و اختصاص خودرو به مشتریان واقعی، سایپا ضمن اعمال محدودیت های قبلی، معرفی حساب وکالتی را نیز در نظر گرفته است.

مدیرعامل سایپاشیشه از شکسته شدن رکورد تولید سال گذشته در مدت 9 ماه سال جاری خبر داد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: نمایندگان مجلس با درصد بالایی به کلیات لایحه بودجه سال 1402 رای دادند و ان‌شاءالله در ادامه هم تعامل خوبی با مجلس داشته باشیم.

وزیر نیرو گفت: ظرفیت‌های فنی و مهندسی ایران در بخش انرژی برق بسیار گسترده و درحال‌توسعه است.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی درگذشت همسر شهید آیت‌الله سید محمدباقر حکیم را تسلیت گفتند.

در نخستین روز از اولین دوره مسابقات بین المللی اسکی آلپاین فصل، محمد‌کیادربندسری در بخش آقایان و عاطفه احمدی در بخش بانوان به رتبه نخست دست پیدا کردند.

برنامه رقابت‌های فوتسال بانوان در رقابت‌های کافا که به میزبانی ازبکستان برگزار می‌شود، مشخص شد.

برنامه برگزاری رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی کشور مشخص شد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با تاکید مجدد بر اینکه مجلس به هیچ وجه اجازه نمی‌دهد فشار اقتصادی دیگری بر فشار‌ها و تنگنا‌های معیشتی امروز مردم اضافه شود، گفت: ما به خوبی می‌دانیم افزایش قیمت حامل‌های انرژی و به ویژه بنزین تأثیر مستقیمی بر قیمت سایر کالا‌ها و خدمات می‌گذارد.

مقامات وزارت خارجه آمریکا که به اوکراین سفر کرده‌اند، در جمع خبرنگاران مدعی شدند که روسیه به دلیل مواجه شدن با کمبود در توان موشکی و پهپادی خود به ایران و کره شمالی روی آورده است.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح انگلیس در پیامی داخلی که به رویت شبکه «اسکای‌نیوز» رسیده اعلام کرده که ارسال تانک به اوکراین، ارتش این کشور را تضعیف می‌کند.

با معرفی برندگان جوایز منتخب منتقدان 2023 آمریکا، «همه چیز همه جای یکباره» و «ابتدایی ابوت» و «بهتر است با سال تماس بگیری» بیشترین موفقیت را کسب کردند.

تهیه‌کننده سریال تلویزیوی «موسی (ع)» به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا به پخش شایعه بودجه ده هزار میلیارد تومانی واکنش نشان داد و به‌صورت تلویحی این رقم را از اساس تکذیب کرد.‌

‌گواهی سپرده دو ساله سکه طلای خزانه زرین سپهر بانک صادرات ایران با نماد «سکه0310پ04» در بورس کالا گشایش یافت.

دبیرکل جمعیت هلال‌احمر از مدیران عامل هلال احمر در استان‌های مختلف کشور خواست که تمامی نیروهای امدادی، جوانان و داوطلبان خود را برای کمک به مردم در سرمای کم سابقه کشور بسیج کنند.