جمعه 7 اردیبهشت 1403

اقتصادی خبرگزاری دانا

اقتصادی خبرگزاری دانا

معاون حقوقی رئیس جمهور گفت: اقدام حقوقی در خصوص نشریه شارلی ابدو زمان بر است. گاهی موضع گیری های سیاسی که از سوی وزارت خارجه انجام می شود فوری است اما بخش حقوقی باید اسناد جمع آوری بشود و مرکز حقوق بین الملل که متولی دعاوی حقوقی در خارج کشور است بررسی هایشان را انجام می دهند.

بر اساس لایحه بودجه 1402 در بخش مالیات بر واردات کالاها در سال آینده درآمد 129 هزار میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.

کتاب «غروب پالمیرا» نوشته محبوبه معظمی شامل روایت زندگی شهید مدافع حرم علی اصغر شیردل به‌تازگی توسط انتشارات 27 بعثت چاپ و روانه بازار نشر شده است. این کتاب دوازدهمین کتاب از مجموعه مدافعان حرم است که توسط این‌ناشر منتشر می‌شود.

آئین رونمایی از سه‌عنوان کتاب «مرا بپذیر» با نگاهی به زندگی شهید حاج قاسم سلیمانی، «فصل رسیدن» روایتی از شهید هادی طارمی و «خواب‌های ناتمام» درباره شهید محمد شیبانی محصول انتشارات روایت فتح در قالب مجموعه برنامه‌های فرزندان خمینی (ره) امروز چهارشنبه 21 دی در مجتمع فرهنگی مختار سلیمانی برگزار می‌شود.

پلیس انگلیس از کشف یک بسته حاوی «اورانیوم» در فرودگاه «هیترو» لندن خبر داد.

سخنگوی دولت گفت: با پیشنهاد وزارت خارجه دولت با لایحه تصویب معاهده سازمان ملل در زمینه استفاده از ارتباطات الکترونیکی در قراردادهای بین‌المللی موافقت شد.

لایحه بودجه 1402 کل کشور که امروز رئیس جمهور به مجلس تقدیم کرد، منتشر شد.

دریادار دوم قادر وظیفه فرمانده منطقه یکم امامت نداجا و دریادار دوم حسین حسنی به عنوان سرپرست قرارگاه مقدم ناوگان جنوب منصوب شدند.

وزیر ارتباطات در رابطه با وضعیت قطع اینترنت برای برگزاری کنکور ارشد گفت: ما به شدت با قطع سراسری اینترنت مخالفت کردیم و اعتقاد داریم اینترنت مثل هوا می‌ماند و به تمام زندگی مردم وابسته شده، از اقتصاد، آموزش، فرهنگ و سرگرمی پس نمی‌شود اینترنت را قطع کرد.

معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا از عرضه 70 هزار دستگاه انواع محصولات این گروه در قالب طرح پیش فروش در راستای پاسخگویی به درخواست خرید متقاضیان محترم خبر داد.

گروه خودروسازی سایپا از افزایش رشد فروش و عرضه محصولات گروه خودروسازی سایپا در سال جاری خبر داد.

گروه خودروسازی سایپا در تاریخ 18 دی ماه اقدام به عرضه 4 هزار دستگاه خودرو شاهین کرد.

سایپاپرس در آذرماه سال جاری توانست با تولید یک میلیون 871هزار قطعه و مجموعه، برای دومین بار در سال جاری رکورد 5 سال خود را بشکند.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: دستور حذف حجاب زنان توسط رضا شاه خائن، یکی از بارزترین اقدامات برای اثبات سرسپردگی و نوکری خاندان پهلوی به استعمارگران بود.

مدیرعامل سمتکو با بیان توانایی این شرکت در طراحی، تولید و مونتاژ انواع مجموعه های فوق ایمنی در زمینه سیستم ترمز خودرویی گفت: شرکت سمتکو با توجه به اهداف کیفی و پایداری در بازار رقابتی موفق به راه اندازی و تولید مجموعه بوستر مستر Brake Assist (سیستم ترمز کمکی) برای اولین بار در گروه خودروسازی سایپا شده است.

رئیس‌کل دادگستری استان اردبیل با بیان اینکه حاج قاسم تعالی بخش فرهنگ مقاومت در جهان است، گفت: امروز مکتب حاج قاسم بر جبهه مقاومت فرماندهی می‌کند.