یک‌شنبه 16 اردیبهشت 1403

اقتصادی خبرگزاری دانا

اقتصادی خبرگزاری دانا

رسانه‌های ضدانقلاب باز هم با رسانه‌های زنجیره‌ای اصلاحات همصدا شده و به دروغ‌پراکنی و تشویش اذهان عمومی دست زدند.

2 بازی از دیدارهای هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران امروز صورت گرفت.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: دومین جلسه شورای عالی سینما نیز به زودی برگزار می شود و پیگیر مصوبات جلسه اول این شورا هستیم.

رئیس قوه قضائیه گفت: توسعه هوشمندسازی رویه‌ها و فرآیندهای قضایی به «کوتاه کردن فرآیندها»، «کاهش هزینه‌ها» و «افزایش سرعت و سهولت پیشبرد امور قضایی مردم» می‌انجامد؛ بنابراین مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه می‌تواند موتور محرک و پیشران عدلیه در راستای نیل به اهدافش باشد.

سرمربی تیم فوتبال تراکتور تبریز گفت: فردا یکی از جذاب‌ترین بازی‌های لیگ را خواهیم داشت و نشان می‌دهیم که می‌توانیم با هر تیمی در زمین رقابت کنیم.

مینی سریال «عاشورا» به کارگردانی هادی حجازی فر به زمان پخش خود نزدیک شده است؛ اسفندماه امسال و همزمان با سالگرد شهادت برادران باکری و ماه رمضان سال بعد از گزینه های جدی پخش این سریال هستند.

فدراسیون هندبال در مورد کارشکنی سفارت لهستان در ایران برای عدم صدور روادید برای دو ملی‌پوش هندبال اطلاعیه‌ای را صادر کرد.

مهرداد‌عرب‌اول گفت: 77 درصد اعتبارات هزینه‌ای قانون بودجه 1401 از ابتدای امسال تاکنون تخصیص یافته است‌.

شماری از اساتید حوزه و دانشگاه با بیان اینکه سردار سلیمانی، ذوب در ولایت و عاشق خدمت بودند، گفتند: این مرد الهی و انسان بزرگ به معنای واقعی کلمه ذوب در ولایت و عاشقانه در خدمت مردم بود.

سخنگوی شهرداری تهران گفت: اکنون با پیگیری‌های صورت گرفته سه هزار اتوبوس فعال در تهران داریم که 300 عدد از این دستگاه‌ها با همراهی دولت به ناوگان حمل و نقل عمومی پایتخت اضافه شده است. پیش‌بینی می‌شود 500 دستگاه دیگر نیز تا پایان سال با تلاش شهرداری به چرخه حمل و نقل شهری پایتخت اضافه شود.

مجموع تعداد ثبت نام‌ها در سامانه سجام به 42 میلیون و 127 هزار و 664 سهامدار رسید.

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در خصوص برنامه‌هایی برای ارتباطات سه‌جانبه ترکیه، روسیه و سوریه گفت ایالات متحده معتقد است که روابط با سوریه نباید ارتقا و بهبود یابد.

معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: هر دشمنی هم که در هر جایی وجود داشته باشد، اگر قصد تعرض به منافع ملی و تمامیت ارضی ما را داشته باشد باید بداند که قطعاً جواب پشیمان‌کننده‌ای به او خواهیم داد.

وقتی یک استوره مبارزه با ظلم و ستیز را آمریکا از صفحه روزگار محو و برمی‌دارد نشان می‌دهد که رأس ظالم‌ها خود آمریکا است که نمی‌تواند وجود این‌چنین شخصیت‌هایی را تحمل کند.

سردار حسین معروفی گفت: شهید سلیمانی معجزه انقلاب اسلامی و ولایت است، خداوند متعال با شهید سلیمانی هنر انقلاب و ولایت را به رخ عالمیان کشید؛ حاج قاسم معرفی حقیقی انقلاب و شخصیت تراز انقلاب اسلامی است.

‌رئیس سازمان صداوسیما بر بازنمایی هرچه درخشان‌تر و بازنمود واقعی از ابعاد اجتماعی، سیاسی و فرهنگی حضور زن مسلمان در خانواده و جامعه و ضریب‌دادن به الگوی زن موفق و انقلابی به‌عنوان مأموریت‌های مهم رسانه ملی در دوره تحول این سازمان تأکید کرد.