یک‌شنبه 16 اردیبهشت 1403

اقتصادی خبرگزاری دانا

اقتصادی خبرگزاری دانا

وزیر علوم 2 راه حل برای حفظ امنیت کنکور سراسری مطرح کرد.

عصر امروز پنج‌شنبه میزبان یک نشست سیاسی به مناسبت سومین سالروز شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و ابو مهدی المهندس بود که با حضور سفیر جمهوری اسلامی ایران، مقامات حزب الله و شخصیت های مقاومت فلسطین از جمله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی برگزار شد.

شهید سلیمانی با تبیین این موضوع، در استمرار مکتب امام، مکتب سلیمانی را ترسیم می کند و به بحث عدالت می پردازد و تبیین نظام اجتماعی را کامل می نماید.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا و اعضای هیات مدیره ضمن دیدار با نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گزارشی از عملکرد این گروه خودروساز و اقدامات انجام شده ارائه داد.

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز در دیدار با مدیرعامل و اعضای هیات مدیره گروه خودرسازی سایپا گفت: مهمترین دلیل موفقیت گروه خودروسازی سایپا مدیریت صحیح، انقلابی و جهادی است.

جواد حق‌لطفی گفت: ازساعتی پیش بارش برف در گردنه‌های آوج محور قزوین - همدان، گردنه هجیب محور بویین زهرا - ساوه، گردنه طالقان محور آبیک و گردنه‌های الموت آغاز شده است.

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: در مقابل دشمن لحظه ای غافل نخواهند شد و در صورت هر‌گونه تعدی دشمن، اگر یکی بزند ده تا می‌خورد.

مستند «میدان دیپلماسی» پیرامون گزارش سفر ریاست جمهوری به نیویورک پنجشنبه 15 دیماه حوالی ساعت 18 روی آنتن شبکه سه خواهد رفت.

شماری از اهالی دهستان «لوتک» در شمال سیستان‌وبلوچستان از فقدان حتی یک داروخانه شبانه‌روزی در این منطقه 12 هزارنفری ناخرسند بوده و خواستار رفع این معضل توسط متولیان امر شدند.

وزن‌کشی و قرعه‌کشی 5 وزن دوم، شانس مجدد و فینالیست‌های 5 وزن نخست کشتی آزاد قهرمانی جوانان کشور انجام شد.

نخستین رده‌بندی المپیکی تکواندو در سال 2023 از سوی فدراسیون جهانی منتشر شد که نماینده‌ای از کشورمان در میان بهترین‌ها حضور نداشت.

منابع عبری از سقوط یک فروند پهپاد بدون سرنشین رژیم صهیونیستی در نابلس خبر دادند.

صبح امروز جلسات جداگانه با مسئولین و کادر فنی رشته های اسکیت، شنا، شیرجه و واترپلو و بازیهای رایانه ای در محل کمیته برگزار شد.

آیت‌الله عبدالکریم عابدینی گفت: حاج قاسم سلیمانی تمام عمرشان به‌دنبال کسب رضای خدا بودند، امام حسین (ع) پیش از اینکه از مدینه خارج شوند، بر مزار پیغمبر رفته و دست به دعا برداشتند و فرمودند خدایا برای برای من آن چیزی را انتخاب کن که خودت و پیغمبرت راضی باشید.

شمس‌الدینی گفت: براساس قانون مصوب بودجه 1401 تمام مراکز بستری موظف به عقد قرارداد با بیمه‌های پایه هستند.

سرود سردار بزرگ آسمانی در آیین گرامیداشت سومین سالروز شهادت شهید سلیمانی در کرمانشاه اجرا شد.