پنج‌شنبه 20 اردیبهشت 1403

اقتصادی خبرگزاری دانا

اقتصادی خبرگزاری دانا

مجموع جان باختگان بیماران کرونا در کشور به 91 هزار و 785 نفر رسید که در 24 ساعت گذشته 378 بیمار کرونا جان خود را از دست دادند، در ساحل مازندران مردم پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند و ازدحام جمعیت را در این سواحل شاهد هستیم، با توجه به شیوع گسترده کرونا دلتا باید از سفر پرهیزکرد

مجید نظری گفت: شرکت نفت گچساران با توجه به آلایندگی‌های محیطی و بهره‌برداری عظیم از منابع طبیعی باید فرمانده میدان مقابله با بحران آتش‌سوزی جنگل‌ها و مراتع باشد و مدیریت همه عوامل را خودش برعهده بگیرد.

رئیس حزب «التوحید العربی» لبنان فاش کرد که آمریکا و کشورهای غربی تصمیم گرفته‌اند که اجازه ندهند هویت کسانی فاش شود که صاحبان نیترات آمونیوم در بندر بیروت بوده‌اند.

مهدی رازجویان از خسارت 567 میلیارد تومانی سیل تابستانی در مازندران خبر داد و گفت: سیل در 48 ساعت اخیر به 10 شهرستان استان آسیب رساند.

رئیس جمعیت هلال احمر از آماده باش این جمعیت برای برپایی نقاهتگاه های موقت و دائمی خود برای مقابله با کرونا خبر داد.

قرعه‌کشی رقابت‌های باشگاه‌های مردان آسیا امروز برگزار شد و نماینده ایران با تیم‌های قطر، تایلند 2، فیلیپین و ازبکستان هم‌گروه شد.

یوسف ناصر، مدیرخانه مطبوعات استان زنجان گفت: داوری 355 اثر رسیده به جشنواره مطبوعات استان زنجان آغاز شده است.

تجربه رویکرد روحانی طی 8 سال گذشته در عرصه سیاست داخلی و خارجی بیانگر این است که وی بیش از هر رئیس‌جمهور دیگر با بیان و عملکرد خود باعث به وجود آمدن انگاره شکاف از سطح جامعه تا رأس حاکمیت بوده و در کارنامه خود نمره مردودی از مردم دریافت کرد.

دانشگاه علوم پزشکی یاسوج به خبر های منتشر شده پیرامون هزینه ساخت و سازهای یک پروژه عمرانی در کهگیلویه وبویراحمد پاسخ داد.

مراسم تنفیذ سیزدهمین دوره‌ی ریاست جمهوری اسلامی ایران امروز (سه‌شنبه) 12 مرداد 1400 با حضور رهبر انقلاب اسلامی و جمعی از مسئولان و کارگزاران نظام در حسینیه امام خمینی (ره) برگزار و منتخب ملت ایران توسط ولی فقیه به سمت «ریاست جمهوری» منصوب می‌شود.

در حالی کرونا دلتا همچنان در سیستان و بلوچستان می تازد و وضعیت این استان بحرانی است که برخی از شهروندان زاهدانی بدون توجه به پروتکل های بهداشتی و محدودیت های کرونایی، اقدام به برپایی مراسم رقص و پایکوبی می کنند.

نخست وزیران کنونی و سابق رژیم صهیونیستی روز دوشنبه در پارلمان این رژیم با یکدیگر بر سر ایران وارد مشاجره لفظی شدند.

با اعلام نتایج کنکور سراسری برترین های 1400 در کهگیلویه و بویراحمد که رتبه آنها زیر 1000 بود مشخص شدند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان با اشاره به شناسایی حدود 400 مورد ابتلای جدید در جنوب غرب خوزستان در شبانه‌روز گذشته، گفت: در صورت عدم رعایت دستورالعمل‌ها و تعطیل نشدن کامل شهرها، وقوع فاجعه بزرگ در منطقه حتمی است.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی گفت: ما نیاز به سازمان‌دهی ساختارها در شورای عالی امنیت ملی داریم.

با وجود گذشت حدود 8 سال از افتتاح ساختمان آتش‌نشانی در روستای جنت آباد جنگل رشتخوار، این ایستگاه همچنان در انتظار تجهیزات آتش‌نشانی است.