پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403

سیاسی خبرگزاری دانا

سیاسی خبرگزاری دانا

سخنگوی وزارت امور خارجه هتک حرمت قرآن کریم در سوئد را قویا محکوم کرد و گفت: افکار عمومی جهان اسلام انتظار دارند دولت سوئد از تکرار این قبیل رفتارهای اسلام ستیزانه جلوگیری کرده و عاملان آن را بی مجازات نگذارد.

پیشکسوتان تنیس روی میز ایران با کسب دو نشان طلا و دو برنز انفرادی، و یک طلا و یک برنز دوبل به کار خود در رقابت های جهانی عمان پایان دادند.

سران قوای سه‌گانه با محکوم کردن تصمیم پارلمان اروپا در مورد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، آن را بخشی دیگر از جنگ ترکیبی علیه ملت ایران و نظام جمهوری اسلامی دانستند.

معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: شتاب‌بخشی در اجرای طرح آبرسانی به همدان از طریق سد تالوار اقدامی جهادی و محصول یک کار تیمی و کوشش مجاهدانه و شبانه‌روزی و همچنین عزم راسخ دولت و همت مسئولان اجرایی در سطح وزارتخانه‌ها و سازمان‌های متولی و استان همدان بوده است.

مشاور وزارت خارجه آمریکا در سخنانی با اذعان به وجود اختلافات میان کشورش و عربستان سعودی، بر پایبندی دولت آمریکا به توافقات با ریاض تاکید کرد.

تظاهرات علیه کابینه افراطی نتانیاهو با وجود اقدام پلیس رژیم صهیونیستی در بستن برخی خیابان‌های اصلی شهر تل آویو، آغاز شده است.

رئیس کل بانک مرکزی با بیان اینکه این نهاد به دنبال تامین نیازهای ارزی اقشار جامعه است، گفت: از این‌رو بانک مرکزی بازار مبادله ارز و طلا را در نیمه اول بهمن ماه افتتاح خواهد کرد.

وزیر کشور در واکنش به تصمیم اتحادیه اروپا برای قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست گروههای تروریستی گفت: بی شک متضرر اصلی این تصمیم به دور از عقلانیت و دور اندیشی، اتحادیه اروپا خواهد بود.

وزیر اقتصاد با اشاره به اتمام موعد دستگاه‌های برخوردار از بودجه عمومی کشور برای تمرکز حساب‌هایشان در حساب واحد خزانه گفت: از امروز خدماتی از جمله اعتبارات اختصاصی دستگاه‌ها، دریافت هزینه‌های تملک دارایی‌های سرمایه‌ای، افتتاح حساب در شبکه بانکی و... قطع خواهد شد.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: در پنج روز آینده جوی پایدار همراه با ماندگاری هوای سرد در اغلب نقاط کشور حاکم است و همین امر موجب انباشت آلاینده‌های جوی در شهرهای صنعتی و پرجمعیت و آلودگی هوا خواهد شد.

کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال رای خود را در خصوص باشگاه استقلال صادر کرد.

رهبر انقلاب اسلامی در پیامی درگذشت همسر آیت‌الله آقای حاج شیخ جعفر سبحانی را تسلیت گفتند.

با توجه به کاهش بارش‌ها و احتمال خشکسالی، کاشت درختان و بذرهایی که بتوانند نیازهای خود را از طریق بارش باران برطرف کنند بسیار اهمیت دارد. درخت بادام یکی از انواع درختانی است که با استفاده از روش دیم نیز به‌خوبی رشد می‌کند. اگر قصد کاشت یا خرید نهال بادام دیم را دارید بهتر است با انواع آن آشنایی کاملی پیدا کنید.

مهدی آجورلو به عنوان سرپرست حوزه مقاومت بسیج ادارات مرکزی شهرداری تهران منصوب شد.

نخستین جلسه ستاد حضور تماشاگران در مسابقات لیگ فوتبال در سازمان لیگ برگزار و مقرر شد هفته هفدهم این رقابت‌ها با حضور تماشاگران برگزار شود.

در روزهای اخیر، اخبار ضدونقیضی درباره اتفاقات و حواشی در فوتبال مشهد به گوش می رسد که به نظر می رسد اهداف خاصی پشت آن قرار دارد.