سه‌شنبه 4 اردیبهشت 1403

سیاسی خبرگزاری دانا

سیاسی خبرگزاری دانا

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: کینه ورزی نمایندگان پارلمان اروپا از سپاه پاسداران ریشه در همین اقتدار هوشمندانه و نقش بر آب کردن توطئه «خاورمیانه آمریکایی» دارد و بدیهی است که اقدام اخیرپارلمان اروپا، نقطه آشکارساز استیصال و ضعف آنها در برابر فرزندان راستین ایران اسلامی محسوب می شود.

سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه گفت: بودجه ی امسال با توجه به شاخص های اقتصادی مانند تحریم ها، مزایا و محدودیت ها، فروش نفت بودجه مقبولی بود و با توجه به شرایط کشور، منابع پیش بینی شده در بودجه ی امسال، تقریبا قابل وصول است.

کفپوش چوبی کاخ موزه کوشک احمدشاهی با نظارت واحد حفاظت و مرمت مجموعه نیاوران، مرمت و بازپیرایی شد.

یک پهپاد ارتش رژیم صهیونیستی، امروز (شنبه)، در یکی از پایگاه‌های نظامی این رژیم در مرکز اراضی اشغالی سقوط کرد.

مت ریوز قصد دارد سریال کوتاه در نقش ستاره افسانه‌ای درباره باستر کیتون بسازد که رامی مالک بازیگر آن خواهد بود.

بازرسان استاندارد استان تهران از ابتدای سال تاکنون، 28 شهربازی و 236 تجهیز بازی غیراستاندارد را به دلیل نداشتن مجوز، پلمب کردند.

معاون هماهنگی ستاد اجرایی فرمان امام گفت: اجرای طرح ارتقای امنیت تغذیه‌ای مادران باردار در سراسر کشور به همت بنیاد 15 خرداد ستاد اجرایی فرمان امام آغاز شد.

2 دیدار پایانی هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ برتر امروز برگزار شدند.

مراسم رونمایی از کتاب «ژئوپلیتیک و ژئواستراتژی جهان اسلام» تالیف سید یحیی صفوی امروز شنبه یکم بهمن ماه در سالن سازمان مطالعه و تدوین کتب دانشگاهی در علوم اسلامی و انسانی باحضور مولف، رئیس سازمان سمت، منتقدین و اهالی رسانه برگزار شد.

در اطلاعیه سازمان وظیفه عمومی فراجا آمده است: عدم حضور به موقع در زمان و محل‌های تعیین شده، غیبت محسوب شده و برابر ماده 10 و 58 قانون خدمت وظیفه عمومی با آنان رفتار خواهد شد.

در ادامه نشست های تخصصی فدراسیون های داوطلب اعزام به بازیهای آسیایی هانگژو صبح امروز دو نشست با مسئولین فدراسیون های دوچرخه سواری و تیراندازی با کمان برگزار شد.

تیم ملی هندبال هندبال ایران در آخرین دیدار خود از مرحله نهایی مسابقات قهرمانی جهان 2023 به مصاف میزبان این رقابت‌ها خواهد رفت.

بنابر اعلام وزارت بهداشت، در شبانه روز گذشته 106 بیمار مبتلا به کرونا در کشور شناسایی شد.

رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس در مطلبی به موضوع توجه به حکمرانی نو و آینده ایران پرداخت و گفت: ایران آینده باید به گونه‌ای تصویر شود که همه باور داشته باشیم در ایران آینده، عقلانی‌تر از سایر نقاط جهان تصمیم‌گیری می‌شود.

سفیر جمهوری اسلامی ایران در باکو با اشاره به حملاتی که سازمان‌های تروریستی از 2004 تا 2017 از شمال تا جنوب اروپا طراحی و اجرا کردند، گفت: اگر سپاه پاسداران نبود، اروپایی‌ها هنوز باید در خیابان‌های خود جنازه جمع می‌کردند.

سرپرست سازمان امدادونجات جمعیت هلال احمر از برپایی 7 اردوگاه اسکان اضطراری در زلزله خوی خبر داد.