شنبه 1 اردیبهشت 1403

سیاسی خبرگزاری دانا

سیاسی خبرگزاری دانا

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی به چهل و یکمین جشنواره تئاتر فجر نوشت: «راز زنده ماندن و پویایی هنر تئاتر در بازنمایی «زندگی» است.

شهردار تهران در خصوص انتشار لیست ساختمان های پرخطر گفت: مسئول انتشار اسامی ساختمان‌ها نیستیم، بلکه اسامی ساختمان‌های ناایمن را به مراجع قضایی تحویل می‌دهیم.

رئیس‌جمهور در پیامی به آیت‌الله‌العظمی جعفر سبحانی از مراجع عظام تقلید، درگذشت همسر ایشان را تسلیت گفت.

مجموعه مستند تلویزیونی «انسان سازان» با هدف فرهنگ سازی در کار خیر و واکاوی زندگی خیرین مدرسه ساز در شبکه مستند سیما با همکاری خیرین مدرسه ساز تهران و مشارکت اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران در 10 قسمت تولید شده است.

اردوی تیم ملی کشتی آزاد برای شرکت در جام یاریگین روسیه برگزار خواهد شد.

رقابتهای روز دوم هفته نخست مسابقات بین المللی اسکی صحرانوردی فصل (گرامیداشت دهه فجر) امروز اول بهمن به میزبانی پیست اسکی تمندر الیگودرز برگزار و لیست نفرات برتر مشخص شد.

روسای فدراسیون‌های هندبال ایران و لهستان با یکدیگر دیدار و گفت‌گو کردند.

از روز 4 بهمن ماه و در خانه کشتی شهید مصطفی صدرزاده، اردوی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان برگزار می شود.

همزمان با چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر، سه پردیس جدید سینمایی در استان تهران افتتاح می‌شود.

نخستین جلسه کمیسیون های وزنه برداری برگزار و روسای کمیسیون های 3 گانه مشخص شدند.

فدراسیون فوتبال یک رویکرد غیراصولی و غیرمنتطقی را برای برخورد با خاطیان اتفاق رخ داده در یکی از مدارس فوتبال در دستورکار قرار داده است.

رئیس کل دادگستری هرمزگان از توقیف یک شناور حامل 90 هزار لیتر سوخت قاچاق توسط نیروی دریایی سپاه خبر داد.

دور جدید تمرینات تیم ملی پاراتکواندو به میزبانی خانه تکواندو آغاز شده است.

شهردار تهران گفت: در نظر داریم 7000 دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل عمومی در تهران اضافه کنیم و تا پایان برنامه چهارم این 7000 اتوبوس فعال می‌شوند یعنی سه برابر وضعیت موجود باید اتوبوس وارد کنیم.

یک فلسطینی در منطقه راس کرکر در غرب رام الله که پس از اجرای عملیات مقاومتی هدف گلوله نظامیان اشغالگر صهیونیست قرار گرفته بود، بر اثر شدت خونریزی و جراحات وارده به شهادت رسید.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی توضیحاتی درباره جلسه فوق‌العاده امروز این کمیسیون برای مقابله با اقدام اروپا داد.