جمعه 31 فروردین 1403

سیاسی خبرگزاری دانا

سیاسی خبرگزاری دانا

در آذر سال جاری بیش از 7 میلیون و 200 هزار فقره چک مبادله شد و درواقع بیش از 93 درصد این چک‌ها وصول شده است.

سخنگوی وزارت خارجه کشورمان گفت: جنگ جاری ترکیبی و شناختی غرب علیه ایران، استمرار جنگ نظامی، اقتصادی، سیاسی و روانی آنها علیه ایران است و همچون گذشته محکوم به شکست است.

مربی تیم ملی پاراکانو با اشاره به کلاس‌بندی جدید پارا در رشته قایقرانی گفت: با اضافه شدن یک کلاس جدید تقریبا همه ورزشکاران ما توانایی حضور در بازیهای پارآسیایی را دارند.

پروسه ورود 6 سیستم VAR به ایران آغاز شده و به نظر می رسد این پروژه بزرگ سرانجام به فوتبال ایران وارد خواهد شد.

رئیس شورای شهرتهران گفت: اقدام اخیر پارلمان اروپا مغایر با تمام اصول و قوانین بین المللی است؛ پاسخ ما در برابر این تحرکات سخت خواهد بود و حمایت همه جانبه از سپاه خواهیم داشت و پارلمان باید بداند این اقدامات ملت ما را مقاوم تر و پایدارتر می کند و آنها را نمی ترساند.

جلسه دیدار هیئت‌داوران بخش بین‌الملل با مدیرکل هنرهای نمایشی و دبیر چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر با تشریح جزئیات این بخش و تأکید بر لزوم همکاری‌های بیشتر بین کشورهای مختلف در عرصه تئاتر برگزار شد.

امکان فروش ارز به مردم تا سقف 5 هزار یورو یا معادل آن به سایر ارز‌ها برای صرافی‌ها دارای مجوز معتبر از بانک مرکزی، مجاز شد.

وزیر ورزش و جوانان گفت: زنان ما توانسته‌اند علاوه بر دستیابی به موفقیت در میادین بزرگ ورزشی، کرسی مهم بین‌المللی را کسب کرده و به عنوان مدرس، داور و مربی در امر توسعه ورزش اثرگذار باشند.

رئیس مجلس شورای اسلامی پس از تصویب کلیات لایحه بودجه 1402 در صحن مجلس، کلیات لایحه بودجه را به کمیسیون های تخصصی مجلس ارجاع داد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور با تاکید بر اینکه منابع پیش بینی شده در لایحه بودجه 1402 قابل وصول است، گفت: دولت با مدیریت هزینه ها و پیش بینی منابع قابل وصول، بودجه را مدیریت کند.

هادی مقدم‌دوست پس از 7 سال، سومین فیلم سینمایی خود را با نام «عطرآلود» آماده نمایش کرده است تا احتمالا برای نخستین‌بار در چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر رونمایی شود.

کلیات لایحه بودجه 1402 به تصویب نمایندگان مجلس شورای اسلامی رسید.

آمارهای گردآوری شده توسط شرکت راه‌آهن درباره فعالیت ترانزیت ریلی حاکی از آن است که متوسط سیر بارترانزیت شده درهفت ماهه ابتدایی سال 1401 به یک هزار و 102 کیلومتر رسیده است.

مسابقات قهرمانی رشته‌های غیرالمپیادی تا پایان سال 1401 در 11 رشته ورزشی در دو بخش دختران و پسران برگزار می‌شود.

آمارهای گردآوری شده توسط شرکت راه‌آهن درباره فعالیت ترانزیت ریلی حاکی از آن است که متوسط سیر بارترانزیت شده درهفت ماهه ابتدایی سال 1401 به یک هزار و 102 کیلومتر رسیده است.

رئیس فدراسیون هندبال ایران و رئیس کمیته داوران فدراسیون هندبال آسیا با یکدیگر دیدار و گفتگو کردند.