سه‌شنبه 4 اردیبهشت 1403

سیاسی خبرگزاری دانا

سیاسی خبرگزاری دانا

رئیس کمیته ملی المپیک با حضور در فدراسیون تکواندو و پس از دیدار با هادی ساعی از حمایت همه جانبه از این رشته المپیکی خبر داد.

سرپرست دبیری کمیته پارالمپیک گفت: بودجه سال 1402 مطلوب نیست و تخصیصی برای بازی های پاراآسیایی هانگژو دیده نشده است.

سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: با تمام تلاش خود در رقابتهای کافا حضور خواهیم داشت.

دومین روز از رقابتهای هفته دوم مسابقات بین المللی اسکی آلپاین با معرفی نفرات برتر در پیست بین المللی اسکی دربندسر به پایان رسید.

طی احکامی از سوی رئیس فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی اعضای ستاد سی و یکمین یونیورسیاد دانشجویان جهان 2023 چین منصوب شدند.

شبکه الجزیره در خبری فوری از فرو ریختن یک ساختمان مسکونی در منطقه شیخ مقصود در شهر حلب سوریه خبر داد.

رئیس مرکز ملی فرش گفت: از ابتدای سال تا پایان آذرماه، 2‌میلیون و 722 هزار و 487 متر مربع فرش دستباف در کشور تولید شده است.

سرپرست فدراسیون بدمینتون گفت: مشکلی برای حضور در انتخابات ندارم و این نکته به مسئولین وزارت ورزش و جوانان گفته شده است.

مدیرکل توسعه گردشگری داخلی گفت: موضوع تعطیلی پنجشنبه‌ها در دولت تصویب شده و در صورت تصویب در مجلس می‌تواند موجب رونق بوم‌گردی‌های نزدیک مراکز شهرها شود.

جدیدترین دیوارنگاره میدان جهاد با عنوان «پاسدار اقتدار ایرانیم» در پاسخ به اقدام بزدلانه اتحادیه اروپا و تروریست خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی رونمایی شد.

رئیس رسانه ملی با اشاره به فراهم شدن امکانات در رسانه رادیو برای علاقمندان به ساخت مستندسازی گفت: اکنون این امکان برای همه فعالان عرصه مستندسازی در حوزه رادیو فراهم شده تا از این طریق و توسط رادیومستند بتواند آثار تولیدی خودشان را عرضه کنند.

رئیس انجمن هاکی روی یخ گفت: تیم‌های ملی هاکی روی یخ مردان به مسابقات دویژن 3 جهانی به میزبانی بوسنی و همچنین به پیکارهای جهانی زیر 18 سال مغولستان اعزام خواهند شد و تیم ملی زنان نیز اردیبهشت سال آینده به قهرمانی آسیا در تایلند خواهد رفت.

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اقدام پارلمان اروپا در قرار دادن سپاه در لیست گروه های تروریستی گفت: پارلمان اروپایی به پای خود شلیک کرد. پاسخ، متقابل است.

با اختصاص یک اسپانسر ویژه برای هانیه رستمیان دغدغه تیرانداز المپیکی مرتفع شد.

شطرنجبازان ایران در رقابت‌های شطرنج تاتا استیل به یک تساوی و یک پیروزی رسیدند.

سرپرست فدراسیون ورزش‌های همگانی برنامه‌های این فدراسیون برای دو ماه پایانی سال را تشریح کرد.