شنبه 29 اردیبهشت 1403

فرهنگی خبرگزاری دانا

فرهنگی خبرگزاری دانا

همزمان با سالروز شهادت ابن الرضا، حضرت امام جواد علیه السلام جدیدترین رمان انتشارات کتاب جمکران ویژه نوجوانان با موضوع سیر آشنایی یک نوجوان به امام رضا علیه السلام و دلبسته شدن به آن حضرت راهی بازار کتاب شد.

تازه‌ترین غزل رضا اسماعیلی به مناسب شهادت جواد‌الائمه (ع) با عنوان «امام آفتاب» منتشر شد.

تهیه کننده برنامه رادیویی «ورزش ایران» گفت: در تیم تولید این برنامه همواره تلاش میکنیم تا از منظر یک خبرنگار پرسشگر پیگیر مسائلی همچون پرونده های مالی باشگاه ها، برگزاری لیگ ها، تیم های ملی و... باشیم و ابهامات موجود را به حداقل برسانم.

حضور اینفلوئنسرها و اصطلاحا شاخ های اینستاگرامی در قالب مجری و بازیگر به بهانه جذب مخاطب؛ پروژه شکست خورده ای است که صدا و سیما در رقابت با فضای مجازی، بازی را واگذار کرده و آورده ای برای خود به دست نیاورده است.

با وجود شکست دو پروژه اخیر محمدرضا شفیعی در سریال سازی، یعنی «سرباز» و «شاهرگ» به لحاظ جذب مخاطب، خبر ساخت طولانی ترین سریال صدا و سیما در 200 قسمت به تهیه کنندگی او، اما و اگرهای بسیاری را بوجود آورده است.

فیلم سینمایی «هفت و نیم» به کارگردانی و نویسندگی نوید محمودی اکران آنلاین خود را از 8 مرداد شروع می‌کند.

نمایش «بچه» به کارگردانی افسانه ماهیان که قرار بود از اول مرداد ماه در تالار چهارسو روی صحنه برود به دلیل شیوع کرونا از اجرا انصراف داد.

آلبوم موسیقی «هورک‌هورک» از مجموعه آلبوم‌های موسیقی نواحی ایران با آواز حسین عزیزی‌پور استاد موسیقی شمال خراسان و تار نوازی سعید طهرانی‌زاده در دسترس مخاطبان قرار گرفت.

رادیو صبا در برنامه «نقل نقلستان» فردا چهارشنبه اول مرداد زندگی و آثار زنده یاد عمران صلاحی را مرور می کند.

پخش آنلاین نمایش «افسانه پری دریایی» همزمان با اجرای زنده نمایش در تالار هنر افتتاح شد.

تهیه‌کننده مسابقه تلویزیونی «سبقت» معتقد است اگر برنامه و یا مسابقه ساختار جذابی داشته باشد، احتیاجی نیست برای دیده شدن آن سراغ بازیگران و چهره‌ها برویم.

جدیدترین ساخته کریستوفر نولان در نهایت از فهرست اکران کمپانی برادران وارنر بعد از چندین بار زمان‌بندی برای نمایش حذف شد.

معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برنامههای حمایتی این معاونت در پی برگزار نشدن نمایشگاه کتاب تهران را تشریح کرد.

کتاب‌های خوشه‌های خشم، مرشد و مارگایتا و کژراهه توسط انتشارات امیرکبیر تجدید چاپ شدند.

نصراللهی گفت: دغدغه، تعهد و وظیفه شناسی در کنار فعالیت های دیگرش در روزنامه های مختلف و روابط عمومی ها باعث شد که او را به عنوان یک روزنامه نگار متفاوت و با دغدغه ببینم.

هادی مرزبان کارگردان باسابقه تئاتر ایران درباره پیشنهادش برای احیای تله‌تئاتر در شرایط تعطیلی سالن‌های اجرا در بحران کرونا و نیز آمادگی برای ضبط نمایش «دکتر نون» توضیحاتی ارائه داد.