جمعه 21 اردیبهشت 1403

فرهنگی خبرگزاری دانا

فرهنگی خبرگزاری دانا

مسئولان جشنواره فیلم رم اعلام کردند قصد دارند این دوره جشنواره را به صورت فیزیکی در ماه اکتبر برگزار کنند.

دبیر شورای نظارت‌بر صداوسیما از ادامه بررسی پرونده مجریان و سلبریتی‌های خبرسازی چون مهران مدیری، رضا رشیدپور و محمدرضا گلزار و عدم پاسخگویی اسپانسرها در موضوع دستمزدهای کلان خبر داد.

یک تهیه کننده سینما و تلویزیون در برنامه «هفت» گفت: نمایش خانگی عملا به سینما ضربه زیادی زد و دستمزد بازیگران چند برابر شد.

مهران مدیری شب گذشته در «دورهمی»، با یک جراح مغز و اعصاب گفت‌وگو کرد. اقدامی قابل توجه و تقریبا متفاوت در این برنامه تلویزیونی که به نوعی در تسخیر سلبریتی ها قرار گرفته بود.

تصویربرداری «ایستگاه سلام» به کارگردانی سامان مراد حسینی و نویسندگی محسن جسور به پایان رسیده است.

حجت الاسلام شهاب مرادی گفت: باید درباره روضه خانگی حرف زده شود. اما بعضی ها باید اقدامات دیگری هم برایش انجام بدهند. باید روضه خوان را برای اینکار آموزش بدهند و تلاش کنیم آن را احیا کنیم.

آلبوم «خوشنویسی» عنوان تازه‌ترین اثر موسیقایی رضا والی آهنگساز پیشکسوت موسیقی کشورمان است که به تازگی در دسترس مخاطبان قرار گرفته است.

تفاهم‌نامه همکاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و جشنواره بین‌المللی فیلم «مقاومت» با هدف تکریم مدافعان سلامت به امضا رسید.

در شرایطی خواسته‌مان درباره اعدام‌نشدن امیرحسین مرادی، محمد رجبی و سعید را مطرح می‌کنیم که نه به پرونده‌های این سه متهم دسترسی داریم و نه از محتویات آن همه چیز را می‌دانیم. اما نظرهایمان به شکل کم‌سابقه‌ای تحمل شده است.

بنکسی، هنرمند سرشناس اما ناشناس بریتانیایی بار دیگر با یک اثر هنری توجه‌ها را به خود جلب کرده است.

فیلم «قصر شیرین» به کارگردانی رضا میرکریمی در ادامه حضور بین المللی خود توانست دو جایزه از یک جشنواره سینمایی در کشور روسیه کسب کند.

سینماهای چین پس از حدود شش ماه تعطیلی به دلیل بحران جهانی شیوع ویروس کرونا به تدریج درهای خود را به روی مخاطبان سینمایی باز می کنند.

جشنواره فیلم کن 2020 از فهرست هفدهمین دوره جشنواره «کلاسیک کن» رونمایی کرد.

همزمان با فرا رسیدن روز بیست‌و‌پنجم ماه ذی‌القعده، اعمال توصیه شده برای شب و روز دحوالارض منتشر شد.

ماجرای سرقت مسلحانه، زورگیری و حمله به یکی از بازیگران چهره سینما، تئاتر و تلویزیون که در دو سه سال پیش افتاده بود و واکنش این بازیگر به ابن ماجرا، در این روزهای هشتگ بازی برخی سلبریتی ها در فضای مجازی، حقیقتی دیگر را در ذهن عموم آشکار می کند.

اتفاقی که سال ها پیش برای یکی از بازیگران چهره سینما و تلویزیون افتاده و واکنش این بازیگر به ابن ماجرا، در این روزهای هشتگ بازی برخی سلبریتی ها در فضای مجازی، حقیقتی دیگر را در ذهن عموم آشکار می کند.