پنج‌شنبه 3 خرداد 1403

فرهنگی خبرگزاری دانا

فرهنگی خبرگزاری دانا

بازیگر نقش «فریبا» در سریال «شاهرگ» گفت: این شخصیت در ابتدا یک ساختار ساده دارد ولی هر چه داستان جلوتر می رود شخصیتی از او می بینیم که پیچیدگی هایی دارد که جذابش می کند.

خودسیانی گفت: این سریال 14 قسمت است و در ژانر کمدی جنگی است و قرار بود برای مناسبت نوروز یا هفته دفاع مقدس به پخش برسد.

جشنواره بین‌المللی فیلم جیفونی ایتالیا 2020 با برگزاری مراسم بزرگداشت پنجاهمین سالگردش، به عنوان اولین جشنواره سینمایی در ایتالیا پس از شیوع کرونا به شکل فیزیکی برگزار شد.

عیسی رستمی‌افین هنرمند پیشکسوت موسیقی مقامی خراسان جنوبی، بر اثر ابتلا به بیماری کرونا دار فانی را وداع گفت.

«حاج احمد» روایتی است داستان‌گونه از زندگی فرمانده آسمانی شهید حاج احمد کاظمی که همزمان با سالروز تولد این شهید عزیز توسط انتشارات شهید کاظمی منتشر شد.

"صفر بیست و یک" با شرایط سخت کرونایی در تلاش است خودش را بعد از چند روز پخش مینی سریال "دختر گمشده" به آنتن شبکه سه سیما برساند.

کمپانی برادران وارنر تولید و پخش فیلم های خود را با توجه به تعطیلی طولانی مدت سالن های سینما به دلیل همه گیری ویروس کرونا برنامه ریزی می کند.

دو سریال تلویزیونی برای ایام محرم و اربعین حسینی روزهای تصویربرداری را می‌گذرانند. "زمین گرم" سعید نعمت‌الله که اولین بار پشت دوربین ایستاده برای پخش در محرم درنظر گرفته شده و "نجلا" خیرالله تقیانی‌پور برای ایام اربعین به پخش می‌رسد.

بعد از پیگیری موضوع قیمت بالای چادر مشکی و مشکلات آن برای بانوان، مشخص شده است که گروهی از نمایندگان مجلس به دنبال تهیه طرحی برای حل این معضل هستند.

برخی از مسئولان که هیچ آشنایی با اهمیت راهبردی فعالیت فرهنگی در ژئوکالچر ایران ندارند و برهم کنش رسانه بر امنیت ملی فراسوی مرزها را درک نمی کنند، به جای آنکه دغدغه تقویت هر چه بیشتر شبکه هایی مانند الکوثر را داشته باشند، نسبت به تامین بودجه هایی که هنوز تخصیص نیافته نیز جدیت ندارند.

مستند «هیئت تعطیل نیست» یکی دیگر از آثار گروه مستند روایت فتح با محوریت مبارزه با کرونا روی آنتن شبکه یک سیما می رود.

سریال «زندگی از نو» از دوشنبه 6 مرداد روی آنتن آی‌فیلم فارسی می‌رود.

دو استودیو «هنرپویا و «گنبدکبود» به‌منظور تولید سلسله‌ای از آثار انیمیشن و الگوسازی در فرآیند پیشرفت انیمیشن کشور در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مستقر شده است

چهارمین جشنواره سراسری نقالی و پرده خوانی غدیر در سه بخش کودک، نوجوان و بزرگسال راه یافتگان خود را معرفی کرد.

ابوطالب کردی پیرمرد 85 ساله دانشجوی دکترا مهمان این قسمت از برنامه «مکث» می شود.

محبوبه معراجی‌پور از انتشار اثر جدید خود با عنوان «ماه من تارا» خبر داد و گفت: این اثر داستان زندگی متفاوت یکی از زنان را از دهه 60 تاکنون روایت می‌کند.