یک‌شنبه 9 اردیبهشت 1403

فرهنگی خبرگزاری دانا

فرهنگی خبرگزاری دانا

معاون سازمان حج و زیارت گفت: زائران انصرافی حج تمتع می توانند مجددا در کاروانهایی که ظرفیت خالی دارند ثبت نام کنند و در حج 1400 اعزام شوند.

نماینده مردم تهران در واکنش به مشکلات بودجه‌ای شبکه‌های برون‌مرزی صداوسیما اعتقاد دارد که راه‌اندازی مجدد شبکه‌های برون‌مرزی هزینه‌ای به مراتب بیشتر از قبل به دنبال دارد.

رئیس انجمن صنفی تماشاخانه‌های خصوصی ایران تأکید کرد در شرایط فعلی بحران کرونا که هیچ حمایتی از این تماشاخانه‌ها صورت نگرفته به احتمال زیاد بخش اعظمی از این سالن‌ها ناچار به تعطیلی هستند.

مدیر بخش فیلم نامه و استوری برد مرکز صبا، گفت: در کنار شخصیت‌هایی که از قدیم در این انیمیشن «شکرستان» حضور داشتند، شخصیت‌های جدیدی نیز به این کار اضافه می‌شوند.

این روزها که شاهد پخش سریال نمایش خانگی «آقازاده» هستیم، یک‌بار دیگر اهمیت موضوعات آقازادگی و انزجار مردم از سوءاستفاده‌های افراد منتسب به بزرگان در عرصه‌های مختلف یادآور می شود...

در این مقاله دو مورد از رمان های تاریخی و بسیار جذاب معرفی شده که برای خرید آن ها می توانید به سایت تلکتاب مراجعه کنید.

جلسه همفکری جریان مستندسازی جبهه مقاومت در کافه نخلستان اوج با حضور مستندسازان و مسئولان حوزه های مختلف مستند برگزار شد.

انیو موریکونه آهنگساز بزرگ ایتالیایی و خالق موسیقی فیلم‌های ماندگار بزرگ سینما همچون وسترن اسپاگتی های سرجیو لئونه در سن 91 سالگی درگذشت.

رئیسی با بازی در سریال «خانه امن» به کارگردانی احمد معظمی و تهیه‌کنندگی ابوالفضل صفری که در مرکز سیمافیلم تهیه می‌شود، این بار نقشی کاملا متفاوت را عهده‌دار است. او با بازی در نقش یک تکفیری در قاب تلویزیون نقشی متفاوت را جان می‌بخشد.

کتاب «کهنه فروش» داستانی اجتماعی و بر اساس واقعیت نوشته میترا مهدی پور بیرگانی است.

مدیر بخش کودک و نوجوان هفدهمین جشنواره سراسری تئاتر مقاومت، مهم‌ترین رسالت و ویژگی این بخش را فرهنگ‌سازی و الگوسازی برای کودکان و نوجوانان عنوان کرد.

حسین علیزاده، عضو شوراهای تخصصی، هیات انتخاب و داوران درباره نحوه بازبینی آثار مرحله اول چهاردهمین جشنواره ملی موسیقی جوان و فعالیت‌های اخیرش توضیحاتی را ارایه داد.

تهیه کننده فیلم «ایستگاه سلام» از پایان مراحل تولید و ارزیابی این فیلم که شامل ساخت آنونس و مراحل صداگذاری است، خبر داد.

حجت‌الاسلام امیر منیری کارگردان مستندمسابقه «بوم‌گرد» از ویژگی‌های این اثر که به چالش‌های روستاییان می‌پردازد سخن گفت.

علیرضا افخمی کارگردان از نوشتن یک فیلمنامه برای سریالی تلویزیونی و طرح‌هایی برای شبکه نمایش خانگی و سینما خبر داد.

دبیر شورای صنفی نمایش از اکران 3 فیلم جدید در سینماها از دو هفته آینده خبر داد.