شنبه 8 اردیبهشت 1403

فرهنگی خبرگزاری دانا

فرهنگی خبرگزاری دانا

مسافرآستانه، دبیر سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر گفت: در حال انجام مطالعات قوی برای چگونگی برپایی جشنواره به دلیل احتمال وجود کرونا هستیم، امیدواریم که بتوانیم در یکی دو هفته آتی به فراخوان جشنواره دست پیدا کنیم.

کارگردان کمدی سینمایی «عوضی» که به تازگی پروانه ساخت دریافته کرده است، بیان کرد این فیلم درباره اختلاس‌گران و مفاسد اقتصادی است.

دبیر نخستین همایش سراسری تئاتر آپارتمانی «تئاترمان» مهلت ارسال فیلم آثار حداکثر تا تاریخ 15 مرداد خبر داد.

ویدیوکلیپ «دنیای بی‌پایان» شامل برگزیده فرمایشات رهبر معظم انقلاب درباره فضای مجازی توسط فرهنگ‌سرای ابن‌سینا تولید و منتشر شد. + فیلم

تهیه کننده سریال «از سرنوشت» از مراحل پایانی پس تولید و احتمال ساخت فصل های چهارم و پنجم این مجموعه خبر داد.

سریال «سه دونگ، سه دونگ» از یکشنبه 15 تیرماه به‌یاد مرحوم سیروس گرجستانی روانه آنتن آی‌فیلم فارسی می‌شود.

سردیس برنزی سپهبد شهید قاسم سلیمانی با حضور خانواده شهید و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی رونمایی شد.

دو اقدام اخیر وزارت ارتباطات در حوزه تولید محتوا از تلویزیون اینترنتی تا ورود اپراتورهای مخابراتی به عرصه فیلمسازی و سینما که به اعتقاد کارشناسان خلاف قانون است، شائبه‌های بسیاری را درباره پشت پرده این اقدامات ایجاد کرده است.

مهدی فرجی تهیه‌کننده سریال «نون‌خ3» اعلام کرد که هیچ کسی به عنوان فیلمنامه‌نویس جدید به گروه نویسندگان این مجموعه اضافه نشده است.

مراسم تشییع و خاکسپاری سیروس گرجستانی در قطعه هنرمندان بهشت زهرا (س) با حضور جمعی از هنرمندان و علاقه مندان به وی برگزار شد.

سیاوش حقیقی در جدیدترین فعالیت خود سراغ تولید سریالی با موضوع شهدای غواص لشکر 21 امام رضا (ع) رفته است.

دبیر انجمن قلم گفت: در جایزه قلم زرین، ادبیات کار و ساختار محکم، خیلی مهم است، اما به محتوا هم اهمیت زیادی داده می‌شود.

رئیس اورژانس کشور در برنامه «ترانه باران» گفت: تکنسین های اورژانس خط شکن بودند، اما کسی از آن ها یاد نکرد و گمنام بودند.

نمایش «هه» به طراحی و کارگردانی پیمان قدیمی و با بازی صابر ابر از نیمه اول مرداد ماه در فضای باز تالار وحدت اجرا خواهد شد.

ایرج راد کارگردان و بازیگر تئاتر معتقد است زنده‌یاد سیروس گرجستانی از بازیگرانی بود که با تلاش و توان شخصی و بدون هیچ حمایتی رشد کرد و جایگاه خود را در بازیگری به دست آورد.

تصویربرداری سریال «پای بست» به کارگردانی احمد کاوری در شرایطی آغاز شده است که این سریال پاییز امسال از شبکه سه سیما پخش می‌شود.