شنبه 8 اردیبهشت 1403

فرهنگی خبرگزاری دانا

فرهنگی خبرگزاری دانا

رسمیت بخشیدن مدیران رسانه ملی به شاخ های اینستاگرامی باعث شده کسانی که سال ها با استفاده از تعداد فالوورهای بالای صفحه خود به درآمدزایی و موج سواری بر احساسات مردم مشغول بودند، حالا کت و شلوار رسمی خود را به تن کنند و با سری بالا فخر فروشی کنند.

تهیه کننده مجموعه تلویزیونی «شبکه کوچک» گفت: اگر برنامه ریزی هایمان روی روال پیش رود از اول شهریور تولید آغاز شده تا به پخش در آبان ماه برسیم.

از مجموع آثار ارسالی به اداره کل امور بینالملل سازمان صداوسیما، 8 اثر رادیویی و تلویزیونی انتخاب و به جشنواره اتحادیه رادیو تلویزیونی آسیا - اقیانوسیه امسال معرفی شدهاند.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با بیان اینکه مردم بی‌دفاع مشهد در مسجد گوهرشاد برای دفاع از نوامیس شیعه آماج گلوله نظامیان رژیم طاغوت قرار گرفتند، گفت: حجاب راه‌بندانی برای دشمنان اسلام است و از این حجاب و چادر ترس دارند.

پخش برنامه تلویزیونی "آفتاب شرقی" از امروز با حضور کارشناسان دینی و با موضوع‌های متنوع از سرگرفته می‌شود.

"خاطرات سفیر" با موضوع عفاف و حجاب از دو شبکه رادیویی معارف و نمایش پخش می‌شود.

اگر از وضعیت سطح شهر و وضعیت حجاب بانوان بگذریم، کافی است تا به برچسب‌های قیمتی روسری، چادر و مانتوهای پوشش دار نگاهی بیندازیم تا متوجه شویم آیا به همان اندازه که حجاب و پوشش عفیفانه دغدغه بانوان ایرانی است، دغدغه متولیان و مسئولان این حوزه هم هست یا خیر؟

بازیگر سریال «شاهرگ» گفت: در صحنه‌ای که فرخ باید بمب را خنثی کند، باید از قوه تخیلم بهره می‌گرفتم زیرا من هیچ‌گاه بمب را از نزدیک ندیده بودم. دست‌هایم به واقع سر صحنه عرق کرد و نیاز به گریم پیشانی نبود چون خودم را در موقعیتی قرار داده بودم که به طور طبیعی پیشانی‌ام عرق می‌کرد.

در دیدار مدیرکل هنرهای نمایشی با اعضای شورای سیاستگذاری هجدهمین جشنواره بین‌المللی نمایش عروسکی تهران - مبارک مقرر شد دبیر این رویداد در هفته پیش رو معرفی و این جشنواره در نیمه اسفندماه سال جاری برگزار شود.

بعد از مدت‌ها تلویزیون به سراغ صندلی داغ یا همان گفت‌وگوی سخت می‌رود؛ این‌بار کسانی روی این صندلی می‌نشینند که به موضوعات جدی و بعضا جنجالی مرتبط با دهه‌هشتادی‌ها ربط دارند.

علی نوری‌اسکویی کارگردان انیمیشن «آبتین و پرطلایی» بیان کرد این انیمیشن سینمایی به‌زودی آماده نمایش می‌شود.

محمدرضا آهنج کارگردان سریال «برادرجان» به تازگی قصد دارد سریالی را برای ماه رمضان سال آینده تولید کند.

نگارش مجموعه تلویزیونی «بی همگان» به تهیه کنندگی مهران مهام ادامه دارد.

«شاهرگ» جدیدترین سریال تلویزیونی است که داستان خود را بر پایه مقطع زمانی سال‌های ابتدایی دهه شصت اقدامات ترورریستی منافقین قرار داده است.

مدرس دانشگاه و تحصیلکرده نانوبیولوژی در دانشگاه هلند می‌گوید: با اساتید غربی برای همکاری در پروژه‌های مشترک گفت وگو می‌کردم، آن‌ها من را با همین پوشش چادر به راحتی می‌پذیرفتند و معمولا مشکلی پیش نمی‌آمد.

جواد قارایی معتقد است کشورمان ایران، با وجود برخورداری از رتبه پنجم جهان در حوزه جاذبه‌های طبیعی، هنوز برای بسیاری از کشورها، ناشناخته است.