یک‌شنبه 9 اردیبهشت 1403

فرهنگی خبرگزاری دانا

فرهنگی خبرگزاری دانا

چهار جشنواره بزرگ سینمایی پاییزی اعلام کردند نیروهای خود را برای مقابله با عوارض کرونا یکی می‌کنند.

به دلیل محدودیت در برگزاری راهپیمایی روز ملی عفاف و حجاب، امسال راهپیمایان می‌توانند به صورت مجازی در راهپیمایی شرکت کنند.

علی ابراهیمی کارگردان فیلم سینمایی «عطر داغ» عنوان کرد که این فیلم به دلیل شرایط کرونایی موجود شکست خورد.

کتاب "سکوت شکسته" روایت عملیات کربلای یک با حضور فرماندهان و نیروهای واحد و گردان‌های عمل کننده در عملیات کربلای یک در قم رونمایی شد.

سید امیر سیاح مدیرگروه اقتصاد شبکه یک سیما در واکنش به انتقادات مطرح‌شده در فضای مجازی نسبت به بریده فیلم برخورد مجری این شبکه با یک کارآفرین، توضیحاتی ارائه کرد.

رهبر معظم انقلاب در کتاب «خون دلی که لعل شد» می‌فرمایند: من آثار نویسندگان و شعرای بزرگ معاصر مصری، شامی و عراقی را خوانده‌ام؛ اما گمشده خود را از جمله - در سروده‌های محمد مهدی جواهری، شاعر عراقی، یافتم.

کانون پرورش فکری همزمان با روز ملی ادبیات کودک و نوجوان، 23 عنوان اثر جدید را روانه بازار نشر کرد.

ویدیوکلیپ «هنر پوشیدگی» شامل برگزیده فرمایشات حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای درباره عفاف و حجاب، به مناسبت 21 تیر؛ روز عفاف و حجاب، توسط فرهنگ‌سرای ابن‌سینا تولید و منتشر شد. + ویدیو

در این قسمت از برنامه «مکث» سپند امیرسلیمانی میزبان جواد سلیاری محیط‌بان فداکاری است که برای حفظ محیط زیست و حیوانات تلاش می‌کند.

در همین دو قسمتی که از پخش سریال «آقازاده» می گذرد، نوک پیکان برخی انتقادها به سمت سرمایه گذار و حامی سریال یعنی سازمان هنری رسانه ای اوج نشانه رفته؛ از منتقد «آشنا» ی رئیس جمهور تا رسانه های مصلح و معتدل.

سریال «بچه محل» چهارشنبه 18 تیر میزبان حامد آهنگی بازیگر و استندآپ کمدین می‌شود.

احسان علیخانی در گفتگویی زنده در فضای مجازی از شرایط ضبط مرحله دوم «عصر جدید2» خبر داد و اینکه با توجه به پروتکل‌ها ماسک برای تماشاگران حاضر در استودیو اجباری شده است.

مجموعه تلویزیونی "بیگانه‌ای با من است" در تلاش است خودش را به آنتن آبان‌ماه شبکه دو سیما برساند؛ این روزها در پیش‌تولید 10 قسمت پایانی، کارگردانی جدید هفته آینده مجددا سریال را کلید می‌زند.

شبکه «ایران صدا» به مناسبت روز ادبیات کودکان و نوجوانان زندگینامه بابای قصه های خوب را منتشر کرد.

فراخوان چهارمین جشنواره سراسری نقالی و پرده خوانی غدیر با عنوان «نقالان علوی» از سوی مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری منتشر شد.

تهیه‌کننده «شهید شهریاری» از آغاز رسمی پیش تولید مجموعه سخن گفت و اینکه اولویت اصلی ما این است که حداقل شخصیت خود شهید مجید شهریاری را از بازیگران غیرآشنای تصویری استفاده کنیم که تا حد امکان به چهره واقعی ایشان نزدیک باشد.