شنبه 8 اردیبهشت 1403

ورزشی خبرگزاری دانا

ورزشی خبرگزاری دانا

محمد طاهری گفت:10درصد از روستاهای تحت پوشش استان سمنان در فصل تابستان به علت کمبود آب درپخش هایی با تانکر آبرسانی می شود و در تلاش هستیم تا در آبرسانی سیار با تانکر به روستاهای مذکور، آب با بهترین کیفیت را به مردم برسانیم.

مهاجم تیم ملی کشورمان در میان برترین گلزنان سال 2021 فوتبال جهان قرار گرفت.

شهردار قم با اشاره به تلاش برای افزایش ماندگاری زائر و گردشگر در قم، گفت: یکی از ویژگی‌های مهم قم این است که تمدن نوین اسلامی باید از این شهر مقدس شکل بگیرد و این مسئله وظایف و رسالت‌های نهاد مدیریت شهری را سنگین‌تر کرده است.

تیراندازی در شهر «ساکرامنتو» واقع در ایالت کالیفرنیای آمریکا حداقل 2 کشته و 5 زخمی برجای گذاشته است.

نصیری گفت: با تدبیر فرمانده انتظامی استان گلستان در 21 کلانتری استان گلستان کارشناسان مشاوره مددکاری مستقر هستند.

مهاجم تیم فوتبال آ. ا. ک یونان گفت: ما اهدافی را در پایان فصل برای خودمان ترسیم کردیم اما الان مهم‌ترین امر تکرار پیروزی در بازی آینده است.

زلزله 3.7 ریشتری حوالی عسلویه در استان بوشهر را لرزاند.

سرمربی تیم ملی تنیس گفت: اردوی کیش کمک بزرگی به تیم ملی تنیس کرد.

عکسی که مشاهده می کنید یکی از برندگان مسابقه «حفاظت از محیط زیست 2021» است که تلاش دو مرد چینی برای عبور از رودخانه ای خروشان و رسیدن به خانه را به تصویر می کشد.

مدیرمسئول روزنامه اطلاعات، عملکرد 100 روزه رئیس جدید قوه قضائیه معادل اقدام چند ساله است.

بانک ها همه چیز را می بلعند، از منابع مالی مورد نیاز کشور گرفته تا دخالت های مضر در اقتصاد کشور؛ آیا وقت تغییر این رویه غلط فرا نرسیده است؟؛ یک اقتصاددان در این باره گفت: متاسفانه در کشور ما پول به بانک‌ها تزریق می‌شود و آنها با خرید دارایی موجود، عامل گرانی هستند، در حالی که باید به کارآفرینان پول بدهیم تا تولید و اقتصاد رشد کند که باعث تورم هم نمی‌شود

اولین روز از مسابقات انتخابی تیم ملی رده های سنی پایه پسران در استان زنجان، با مشخص شدن نفرات برتر کاتا در رده های سنی پایه به پایان رسید.

شهرام کلانتری با اشاره به اینکه شیوع ویروس کووید 19عامل تاثیرگذار در وقوع اختلال عاطفی فصلی محسوب می‌شود، گفت: برخی پژوهشگران معتقد هستند که پاندمی و یا همه‌گیری جهانی کووید 19 با بروز استرس می‌تواند موجب اختلال افسردگی فصلی شود و امکان دائمی بودن آن وجود دارد.

امام رضا (ع) بهترین نمونه حکومت داری هستند، به گونه ای که مسئولان ایران اسلامی می توانند در مدیریت، ارتباط با مردم، رفع مشکلات شان و خدمت به آن ها ایشان را الگو قرار دهند و پیشرفت و آبادانی را رقم بزنند.

در حالی که استاندار خراسان جنوبی از بازگشایی بازارچه های مرزی استان خبر داده است، اما گویا شرایط این بازارچه ها نسبت به قبل تفاوتی نکرده است.

شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ اعلام کرد: بر اساس گزارش ماموران در بازرسی از محل، تعداد 82 دستگاه ماینر که در لحظه بازدید از شرکت بورس که در مدار قرار نداشتند، کشف و ضبط شد.