شنبه 8 اردیبهشت 1403

ورزشی خبرگزاری دانا

ورزشی خبرگزاری دانا

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: اصلاح و اجرای قوانین مربوط به مالیات، به منزله شتاب گرفتن حرکت در مسیر تحقق عدالت مالیاتی در کشور و بازتوزیع ثروت است.

منطقه ام الدبس یکی از عرصه های طبیعی در نزدیکی شهر بستان و مجاور با روستای ام الدبس است.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس با بیان این‌که وزارت اقتصاد در رابطه با بهبود محیط کسب‌وکار مسئولیت اصلی را دارد گفت: سایر وزارتخانه‌ها باید به تحقق این موضوع و سهولت شرایط کسب‌وکار کمک کنند.

وزیر امور اقتصادی و دارایی با بیان اینکه ائتلاف‌های بین‌المللی فرصت خوبی برای مقابله با هژمونی آمریکا ایجاد کرده است، گفت: گشایش روابط اقتصادی ایران با جهان آغاز شده و با نظر به جایگاه سیاست همسایگی این موضوع مورد توجه است.

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس از تاکید این کمیسیون بر مکانیزه کردن انبارهای نفت و استانداردسازی تانکرهای سوخت و انبارهای نفت و توزیع فرآورده توسط تانکرها خبر داد.

تمرین ریکاوری ملی پوشان بانوان زیر نظر کادر فنی عصر امروز در ورزشگاه cidco1 برگزار شد.

فلاحتی شهردار مروست گفت: 4 میلیارد ریال برای تعمیرات اساسی جایگاه cng مروست نیاز داریم و از بابت مشکلات پیش آمده برای همشهریان عذرخواهی می‌کنم.

اکنون این نگرانی در خصوص پل چهارم بشار وجود دارد که این پل نیز به صورت نیمه‌کاره مورد بهره برداری قرار گیرد و به سرنوشت پل سوم دچار نشود.

طالبی گفت: حمله موشکی به پایگاه عین الاسد قدرت پوشالی استکبار را بر کشورها اثبات کرد و نشان داد که جمهوری اسلامی ایران با قدرت در مقابل یاوه گویان ایستاده است.

اردوی جهادی 55 پزشک از تهران برای درمان خانواده‌های نیازمند در کوی علوی اهواز برگزار شد.

در دومین سالروز شهادت سردار مجاهد جبهه مقاومت، شهید حاج قاسم سلیمانی، موشن ویدئو با موضوع این شهید والامقام منتشر شد.

طاهره بیگم سیدی گفت: روش و منش حاج قاسم پس از شهادت نافذتر و برای دشمنان خطرناک‌تر شده است.

سردار علیرضا حیدرنیا گفت: استکبار باید تاوان گرفتن سرباز مطیع ولایت را بپردازد چرا که حاج قاسم بی وقفه در راه دفاع از انقلاب، اسلام و ولی خود شب و روز نداشت.

جنایت غیرانسانی و ضدحقوق بشری ترور فرمانده سپاه قدس ایران تنها یک دستور آنی توسط شخص رئیس جمهور آمریکا نبوده و قطعا در کشوری که توسط یک سیستم بالاتر اداره می‌شود تصمیم گیری شده است، تصمیمی که بسیار بزرگتر از قتل عادی یک انسان بود.

نماینده کمردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: هیچ کس در دولت و مجلس کاملا مخالف طرح صیانت از فضای مجازی نیست بلکه نظرات در مورد محتوا متفاوت است که خوشبختانه همه این نظرات را کمیسیون ویژه بررسی می‌کند و در نهایت طرح حلاجی شده‌ای را ارئه می‌کند.

سرمربیان تیم‌های فوتبال فجر و هوادار پیش از دیدارشان صحبت کردند.