شنبه 8 اردیبهشت 1403

ورزشی خبرگزاری دانا

ورزشی خبرگزاری دانا

کالیفرنیا یکی از بهترین مکان‌ها برای لذت بردن از جاذبه‌های طبیعی بی نظیر در جهان بشمار می‌رود. از کوه‌های عظیم و دیدنی گرفته تا جنگل‌های انبوه با گونه‌های گیاهی و جانوران متفاوت. سالانه گردشگران بیشماری به کالیفرنیا سفر کرده و از چشم‌انداز‌های فوق‌العاده زیبای طبیعی آن دیدن می‌کنند.

حسن هانی زاده گفت: آزاد سازی شیخ ابراهیم زکزاکی می تواند نشانه پذیرش نقش او در نیجریه از سوی دولت این کشور باشد.

محسن حیدری گفت: روز گذشته به سبب توفان شن و کاهش شدید دید افقی میزان ساعت آفتابی زابل به صفر رسید.

نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت به همراه مدیرکل بنیاد مسکن کهگیلویه و بویراحمد از آخرین وضعیت ساخت طرح ملی مسکن در گچساران بازدیدکردند.

در این ویدیو درد دل‌های مردم حمیدیه با خبرنگار دانا مستقر در این شهر را مشاهده می کنید.

سرعتی زن تیم ملی والیبال بانوان ایران با عقد قراردادی رسمی به باشگاه بواویشتا پرتغال پیوست.

تاریخ آغاز رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا در فصل ACL 2022 مشخص شد.

استان یزد قطب تولید محصولات کنجدی در کشور است. بیش از 75 درصد از واحد‌های فعال در تولید فراورده‌های کنجدی در شهرستان اردکان متمرکز است.

در این قسمت از عکس‌نوشته‌ها به سرنوشت تلخ روستای "تنگ سپو" کهگیلویه و سرنوشت دانش‌آموزان نخبه یاسوجی اختصاص داده شده است.

مجمع عمومی فدراسیون گلف، 28 تیرماه در سالن فارسی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک برگزار می‌شود.

بازاریابی یکی از مفاهیم قدیمی و مهم در حوزه های مختلف است و تمامی فرآیندها در یک کسب و کار به شکل مستقیم یا غیر مستقیم به بخش بازاریابی و فروش مرتبط می شوند.

صنعت چای داخلی با وجود پیشرفت‌ها و رونق‌هایی که در این چند سال داشته اما همچنان نیازمند حمایت بیشتر دولت و سرمایه‌گذاری‌های ارزان قیمت است تا از این طریق کارخانجات و باغات چای مجددا احیا شده و به چرخه تولید برگردند.

سردخانه ها از جنازه پر شده و واقعیتی است که نمی توان انکار کرد، اگر دانشگاه علوم پزشکی و وزارت بهداشت می خواهد موفق عمل کند باید حضور میدانی و نامحسوس داشته باشد و عده ای قابل اعتماد را به عنوان افراد عادی وارد بیمارستان‌ها کند تا درد مردم را حتی برای پذیرش در بیمارستان بفهمند.

سازمان بهشت زهرا (س) تهران برای پنجمین بار در 17 ماه گذشته آرایش بحرانی به خود گرفته و در آماده باش کامل قرار دارد و این در حالی است که در هفته‌های گذشته فوتی‌ها بین اعداد 30 تا 35 ثابت بود، اما در روز‌های گذشته عدد متوفیان کرونایی تهران با افزایش چشمگیر همراه بوده است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: اگر مردم و مسئولان کشور با یکدیگر همگام شوند و تمام ظرفیت‌های کشور برای توسعه و پایداری اقتدار جمهوری اسلامی بکار گرفته شود، در آینده‌ای نزدیک ریشه مولد محرومیت در کشور خشکانده می‌شود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: در یک سال و نیم اخیر متاسفانه ویروس منحوس کرونا بالغ بر 9 هزار میلیارد تومان به فرهنگ و هنر خسارت وارد کرده است.