شنبه 8 اردیبهشت 1403

ورزشی خبرگزاری دانا

ورزشی خبرگزاری دانا

اعضای هیئت دولت با صدور مجوز برای تأمین تجهیزات لازم به منظور تولید آمبولانس مورد نیاز مراکز پزشکی و درمانی کشور موافقت کردند.

روح الله حسین پور از کمک 30 میلیارد تومانی خیران راز و جرگلان طی یک سال گذشته در این شهرستان خبر داد و گفت: یکی از ویژگی های مردم راز وجرگلان مشارکت خیران در پروژه های عمرانی این شهرستان است.

بانوی پرتاب دیسک کاروان ایران در پارالمپیک توکیو گفت: ششم شدم اما این نتیجه را جبران می کنم.

وحید نوری، جودوکار وزن منفی 90 کشورمان موفق شد با غلبه بر حریف انگلیسی خود، مدال طلای این دسته را از آن خود کند.

جدیدترین قطعه یوسف زمانی به نام آرامش منتشر شد.

صبح امروز مرکز واکسیناسیون شهید پورجعفری کرمان با ظرفیت بیش از 2 هزار تزریق روزانه با حضور سرلشکر سلامی فرمانده کل سپاه پایدارن انقلاب اسلامی افتتاح شد.

حبیب الله خجسته پور با اشاره به تعطیلی 6 روزه کل کشور گفت: تمام مشاغل، ادارات و ارگان های دولتی به جز مشاغل گروه 1 از امروز به مدت 6 روز تعطیل خواهند بود و تردد بین استانی نیز در کشور ممنوع است.

رئیس کمیته ملی المپیک کشورمان در بازدید سرزده از اردوی تیم نوجوانان جودو ایران از اعلام آمادگی برای هرگونه کمک در آماده سازی این تیم خبر داد.

ریاحی از زعفران و گردش هزاران میلیاردی آن بعنوان یکی از ثروت های بزرگ خطه تربت حیدریه یاد کرد و افزود: متاسفانه این ثروت بر سفره شهروندان آن نیست.

جایزه دونوستیا جشنواره سن سباستین 2021 به جانی دپ اهدا می‌شود.

سرقت کابل‌های برق بازار آهنگری و پرنده‌فروشی قزوین موجب خسارت به مغازه‌های آهنگری و پرنده‌فروشی شده است اما رسیدگی به این پرونده در حال پاسکاری بین اداره برق و کلانتری 12 بازار قزوین است.

وزیر راه و شهرسازی طی پیامی فرا رسیدن 17 مرداد روز خبرنگار را به فعالان این عرصه تبریک گفت.

منابع خبری، امروز از هدف قرار گرفتن یک کاروان لجستیک دیگر آمریکا درجنوب عراق خبر دادند.

سخنگوی منتخبین شورای ششم شهر تهران از تقدیم برنامه‌های «هابیل درویشی» به اعضای منتخب شورای شهر ششم خبر داد.

وقف یکی از راه‌حل‌هایی است که می‌تواند گره‌گشای مشکلات جامعه باشد به شرطی که واقف در هنگام نیت وقف به جای موارد سنتی نیاز روز جامعه و مردمش را بشناسد و در این راستا وقف کند، کاری که نمونه‌ای از آن را در روستای خرق از توابع فاروج انجام شد.

آقازاده گفت: صادرات استان در تیر ماه سال جاری با رشد دو برابری به بیش از 371 میلیون دلار رسید.