شنبه 8 اردیبهشت 1403

ورزشی خبرگزاری دانا

ورزشی خبرگزاری دانا

آموزشیاران نهضت سوادآموزی می‌گویند سال‌هاست در سخت‌ترین شرایط و دور افتاده‌ترین مناطق استان آموزش سوادآموزی به افراد بی‌سواد را با دل و جان تقبل کرده‌ایم اما هنوز مشکل استخدام ما حل نشده است.

مجموعه مستند «مدال‌آوران» با نگاهی به زندگی قهرمانان جهانی ورزش ایران که توسط موسسه فرهنگی هنری اندیشه شهید آوینی تولید می‌شود در قسمت اول خود به سراغ روایت زندگی بهنام محمودی کاپیتان اسبق تیم ملی والیبال رفته است.

سخنگوی سپاه رزمایش پیامبر اعظم (ص) 17 را نمایش اقتدار و اراده مردم‌یاری سپاه دانست و گفت: این رزمایش صحنه جدید قدرت‌نمایی ملت ایران برای مقابله با تهدیدات متصور از اردوگاه دشمنان بود.

اتفاقات اخیر حوالی فدراسیون فوتبال از تلاش‌های تیم مدیریتی پیشین فدراسیون فوتبال برای بازگشت به ساختمان سئول حکایت دارد.

آبشار "شیخ علیخان" و غار یخی "چما" کوهرنگ از معروف‌ترین جاذبه‌های گردشگری استان چهار محال‌وبختیاری محسوب می‌شوند که قبل از شیوع بیماری کرونا گردشگران زیادی را به خود جذب می‌کردند.

افسانه راجی‌زاده هدف، علاقه و پشتکار را سه عامل موفقیت خود دانست و گفت: من همواره با این سه عامل پیش رفته‌ام و موفق بوده‌ام؛ چرا که علاقه‌مندی‌های خود را می دانم و سعی می‌کنم آن حیطه ای که علاقه دارم را مورد بررسی قرار دهم و برای آن هدف بگذارم.

کاروان تیم های ملی کاراته ایران در مسابقات قهرمانی آسیا 2021، با عنوان "عزم و ایمان" با پرواز اختصاصی راهی قزاقستان می شود.

نخستین وزنه‌بردار ایران در مسابقات وزنه برداری قهرمانی جهان 2021 حذف شد.

اکبر ایازی مدیر ارتباطات شهرداری شهرکرد گفت: فضای مجازی ممکن است هرم افکار عمومی و سلسله مراتب تاثیرگذاری در یک موضوع را ظرف چند ساعت تغییر دهد.

وزیر راه و شهرسازی در مراسمی محمد آیینی را به سمت معاون وزیر، رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران منصوب کرد.

بسکتبال با ویلچر با پیروزی یکطرفه در فینال مدال طلا و عنوان قهرمانی مسابقات را از آن خود کردند.

این هفته برنامه بدون تعارف به سراغ کسانی رفت که از طریق فضای مجازی در تور سرویس های جاسوسی موساد گرفتار شدند.

نظری با بیان اینکه برای حل مشکلات در همه بخش‌ها، حرکت‌های مردمی همانند دفاع مقدس توسط خود مردم باید آغاز شود، گفت: دستگاه‌های حاکمیتی را در اختیار مردم قرار خواهیم داد تا موانع پیش رو را برطرف و کار مردم را تسهیل و روان کنند.

فرمانده سپاه شهرستان ساوه گفت: هویت یکی از شهدای گمنام که در شهر غرق‌آباد از توابع شهرستان ساوه به خاک سپرده شده است، پس از گذشت 35 سال از شهادتش شناسایی شد.

تصاویری از البسه آغشته به مواد مخدر را در مرحله چهاردهم طرح ظفر پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت مشاهده می کنید.

برهمند گفت: آستان قدس رضوی طی 2 مکاتبه با مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی آمادگی خود را برای هرگونه همکاری و حتی تامین رایگان زمین مسکن ملی و سایر طرح‌های دولتی اعلام کرده که تاکنون بی‌جواب مانده است.