پنج‌شنبه 20 اردیبهشت 1403

ورزشی خبرگزاری دانا

ورزشی خبرگزاری دانا

سخنگوی شورای اسلامی شهر تبریز از صدور حکم یعقوب هوشیار به عنوان شهردار تبریز توسط وزیر کشور خبر داد.

مدیرعامل شرکت راه آهن شهری مترو تهران و حومه گفت: امیدواریم با تأمین منابع مالی مورد نیاز، فاز نخست خط مترو فرودگاه امام خمینی (ره) تا شهر پرند را تا پایان سال 1401 راه اندازی کنیم تا جمعیت قابل توجه این شهر از مواهب شبکه حمل و نقل ریلی بهره‌مند شوند.

عضو کمیسیون عمران و حمل ونقل شورای شهر تهران گفت: سالی یک الی دو متر سطح دسترسی ما به آبخوان‌ها پایین‌تر می‌رود و نشان دهنده این است که هرچقدر سطح دسترسی به آب پایین‌تر می‌رود آبخوان‌ها تهی از آب می‌شوند و ریزش رخ می‌دهد.

نمایندگان فدراسیون فوتبال و تیم ملی ایران امروز در سمینار تیم های حاضر در مسابقات جام جهانی در محل هتل کمپینسکی دوحه حضور یافتند.

رییس جمهور گفت: هیچ دستگاه اداری در کشور حق ندارد نسبت به تولیدات فناورانه داخلی بی توجه باشد و اگر تولیدات فناورانه در کشور موجود باشد نباید به سراغ واردات رفت.

جبار گوهری گفت: در بازه زمانی 28 اسفند تا 7 فروردین تعداد 133 هزار و 846 مسافر نوروزی در اقامتگاه های رسمی استان کرمانشاه اسکان داشته اند.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: به علت آتش سوزی یک ساختمان در جزیره قشم و سرایت آن به ساختمان های همجوار، هشت نفر دچار مسمومیت استنشاقی یا استرس ناشی از حریق شده‌اند.

رکابزنان کشورمان پس از وقفه ای نسبتا طولانی با کسب 3 مدال جامعه دوچرخه سواری را خوشحال کردند.

مادلین آلبرایت، اولین وزیر خارجه زن در دولت آمریکا در سن 84 سالگی درگذشت

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا تصریح کرد که آِمریکا برای بازگشت و عدم بازگشت به برجام به یک اندازه آماده است.

میرزائی گفت: تولید مبتنی بر دانش ضمن ایجاد ارزش افزوده بالا و ایجاد اشتغال در جامعه هدف باعث افزایش بهره‌وری، کاهش هزینه‌های تولید، افزایش کیفیت و رقابت پذیری محصولات و خدمات می‌شود.

غفاری با اشاره به اینکه تولید دانشبنیان عامل استقلال کشور است گفت: شرکت های دانش بنیان وظیفه دارند که نیازهای جامعه را شناسایی کنند و برای آن مدل سازی کنند و کالای مورد نیاز برای جامعه را در مقابل شرکت های کپی تولید کنند.

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: با توجه به کاهش تعداد شهرهای قرمز و انجام گسترده واکسیناسیون، رنگ‌بندی کرونایی برای سفرها نداریم.

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری گفت: تعداد پروازهای نوروزی را افزایش داده‌ایم و مسافران به هیچ عنوان بلیت گران نخرند.

سازمان هواشناسی اعلام کرد: امروز و فردا در 16 استان کشور، بالا آمدن سطح آب رودخانه‌ها، جاری شدن روان‌آب در مسیل‌ها، لغزندگی جاده‌ها، کولاک برف در ارتفاعات و تاخیر و احتمال لغو پرواز‌ها پیش‌بینی می‌شود.

سید امیر حسین قاضی زاده هاشمی گفت: گام دوم انقلاب اسلامی فصل جدید جمهوری اسلامی را رقم زد و ماموریت ما در این زمینه بسیار سنگین و راهبردی است.