شنبه 8 اردیبهشت 1403

ورزشی خبرگزاری دانا

ورزشی خبرگزاری دانا

سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال گفت: برای سازمان لیگ قابل قبول نیست فقط در یک شهر تماشاگران حضور داشته باشند.

علی دارابی از آبگیری استخر دو منظوره هشت هزار متر مکعبی شهرستان مانه و سملقان خبر داد و گفت: این استخر از محل اعتبارات جهش تولید ایجاد شده که با اعتباری بالغ بر 900 میلیون تومان در هفته بسیج آبگیری و افتتاح خواهد شد.

رئیس فدراسیون ورزش های زورخانه و کشتی پهلوانی ایران گفت: تلاش می کنیم که به فدراسیون بین المللی کمک کنیم تا این رشته جزء مسابقات المپیک و آسیایی باشد چرا که این ورزش خیلی زیباست و این جایگاه را دارد که در سطح المپیک برگزار شود.

بیست و یکمین دوره جشن حافظ شنبه شب برای معرفی برترین‌های سینما و تولیدات شبکه نمایش خانگی و چهره‌های تلویزیونی برگزار شد.

مهدیان پور سرپرست نهاد کتابخانه های عمومی استان مرکزی با بیان اینکه هفته کتاب و کتابخوانی تولدی دوباره برای بهترین و تاثیرگذارترین رسانه است، گفت: کتاب ماندگار ترین رسانه است که هیچ گاه کهنه نمی شود.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: آماده یک بازی خوب در شروع مجدد لیگ هستیم.

سرمربیان تیم‌های فوتبال سپاهان و تراکتور در نشست خبری پیش از دیدارشان به اظهارنظر پرداختند.

سردار علی فدوی گفت: به برکت انقلاب اسلامی و شهدای انقلاب و امام و مقام معظم رهبری دشمن جرأت نگاه چپ به ما را ندارد.

علیرضا قورچی‌بیگی گفت: در تمرینات مهم‌ترین هزینه بحث مربی است که جلسه‌ای بین 300 تا 500 هزارتومان هزینه دارد و در مسابقات اکثر رقابت‌ها چند روزه است اگر شخصی بخواهد با هزینه‌های شخصی در مسابقات آزاد حضور پیدا کند، هزینه‌ها سنگین است.

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: با توجه به ظرفیت و پتانسیل بالای کیش در نظر داریم با تعامل و همکاری مشترک با مسئولان ورزش کیش، بستر زیرساختهای تخصصی فوتبال را در این جزیره مهیا کنیم.

موسی بیات گفت: زمان کوچ عشایر از دهم آبان ماه آغاز شده درحالی که سال گذشته از سی ام ماه جاری شاهد کوچ عشایر بودیم.

سردار احمد طاهری از توقیف 58 هزار لیتر سوخت قاچاق در جنوب شرق کشور خبر داد و گفت: محموله 18 میلیاردی روغن از قاچاقچیان کشف شد.

صدها تن از معترضان ضد دولت انگلیس جمعه شب با برپایی تظاهرات در خیابان‌های مرکزی لندن، تصویر «بوریس جانسون» نخست وزیر این کشور را به آتش کشیدند.

امام جمعه شهرستان بهمئی گفت: آمریکایی ها آمدن که در این روز نمایشی نشان دهند اما سپاه مقتدر جمهوری اسلامی ایران، معادلات آنها را بر هم زد و تیتر اول رسانه های دنیا شکست ننگین آمریکایی ها در مقابل ایران اسلامی شد.

تیم یونگ مودوایران نایب قهرمان مسابقاا مسترشیپ 2021 شد.

به همت رزمندگان دریادل نیروی دریایی سپاه یک باند توزیع مواد مخدر در اطراف شهر کنارک در استان سیستان و بلوچستان توسط پایگاه امام علی (ع) نیروی دریایی سپاه متلاشی شد.