شنبه 8 اردیبهشت 1403

ورزشی خبرگزاری دانا

ورزشی خبرگزاری دانا

همسر شهید علیرضا نوری در مراسم رونمایی از کتاب زندگی این‌شهید گف جوانان ما نرفتند شهید شوند تا ما برایشان گریه کنیم. دین ما، دین رفاه و شادی است اما متأسفانه عده‌ای در این سال‌ها نفوذ کردند.

سردار حسینی از ممنوعیت سفر به شهرهای قرمز و نارنجی کرونایی خبر داد.

طبق آخرین آمار جهانی در شب گذشته با ثبت 6216 نفر در سراسر دنیا, شمار قربانیان کرونایی به 4 میلیون و 779 نفر رسید.

نوشته‌ای: «کشتند جماعت نفهم، ما را با چهار تا تعریفی که شما از مصباح کرده‌اید»! چه کنیم؟! ایشان تعریف کرده است! همان «حضرت آقا»! نباید تعریف می‌کرد؟! نمی‌دانی چه پاسخی بدهی؟! مفری نداری؟! در گلویت گیر کرده است؟! بلای جانت شده است؟! زیرکانه، سخن «حضرت آقا» را با تعبیر «چهار تا تعریف»، تقلیل نده!

پنجمین جلسه ستاد هماهنگی روابط اقتصادی خارجی با موضوعاتی همچون تحولات افغانستان و روابط اقتصادی دوجانبه برگزار شد.

سردار احمد طاهری گفت: طی 2 عملیات جداگانه یک تن و 181 کیلو و 500 گرم مواد افیونی در سیستان و بلوچستان کشف شد.

به پیشنهاد مقام معظم رهبری از ششم تا دوازدهم تیر ماه به دلیل اقدامات خصمانه استکبار جهانی علیه ملت ایران به عنوان هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی نامگذاری شده است.

در آخرین به‌روز رسانی مقررات سفر به ایران، ورود از 12 کشور ممنوع و محدودیت‌ها برای مسافران ورودی از 24 کشور دیگر بیشتر شد. همچنین شرط تست پی‌سی‌آر (PCR) برای مسافران واکسینه‌شده برداشته شد.

رهبر انقلاب در دیدار با رئیس و مسئولان قوه قضائیه گفت: حرکت آقای رئیسی در دوران تصدی مصداق حرکت جهادی است و این تلاش شبانه‌روزی و پرانگیزه به فضل الهی به آثار و نتایج خوبی نیز منجر شده است.

سهیلا خسروی گفت: نیاز خونی سیستان و بلوچستان 380 واحد است که به دلیل شیوع بیماری کرونا و محدودیت ها مراجعه مردمی به 170 واحد اهدا کاهش پیدا کرده است.

کامران هزار خانی از کلنگ زنی و احداث مخزن آب و ایستگاه پمپاژ روستای تنوره بخش سرفیروزآباد خبر داد.

اعتیاد به مواد مخدر یکی از مهمترین مشکلات اجتماعی، اقتصادی و بهداشتی است که عوارض ناشی از آن تهدیدی جدی برای جامعه بشری محسوب شده و موجب رکود اجتماعی در زمینه‌های مختلف می‌گردد. اعتیاد بعنوان یک آسیب اجتماعی، هیچ گاه بطور کامل ریشه‌کن نخواهد شد، اما با تدبیر و تلاش حداقل میتوان آنرا به کنترل درآورد

به‌مناسبت میلاد با سعادت حضرت امام رضا علیه‌السلام و هفته قوه قضائیه رهبر انقلاب با عفو یا تخفیف مجازات تعدادی از محکومان موافقت کردند.

سیدمحمد شاهچراغی با اشاره به پیروزی مردم ایران در انتخابات اخیر گفت: دولت منتخب؛ خدمتگزار مردم است نه منت گذار چراکه خدمت به مردم لطف نیست بلکه وظیفه هر رئیس جمهور است.

هدایت الله اویزش از مهار آتش‌سوزی در جنگل‌ها و مراتع این شهرستان خبر داد.

مدیرعامل سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها گفت: 20 میلیارد تومان بابت درمان بیماران خاص و صعب العلاج و 5,500 میلیارد تومان به شرکت بازرگانی دولتی و بنیاد مسکن برای ساخت مسکن محرومان پرداخت شد.