چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403

ورزشی خبرگزاری دانا

ورزشی خبرگزاری دانا

مدیر مرکز مدیریت راه‌ها با اشاره به ترافیک سنگین در آزادراه تهران - پردیس محدوده جاجرود، گفت: دوربین‌های نظارت تصویری ترافیک سنگین در محور شهریار - تهران در برخی از مقاطع نشان می‌دهد.

باشگاه استقلال خبر جذب مدافع تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان را رد کرد.

همتی در مناظره دوم و سوم، مواضع تندتری را علیه دیگر کاندیداها خواهد گرفت تا با این تاکتیک زمینه مشغول سازی کاندیداها به پاسخگویی به تهمت ها و جلوگیری از اعلام برنامه های آنان را فراهم کند.

ملک فاضلی گفت: مشارکت حداکثری در انتخابات یکی از عوامل تاثیر گذار در رفع چالش های معیشتی است که با انتخاب صالح ترین فرد می توانیم جامعه را از مشکلات گریبانگیر نجات دهیم.

رژیم صهیونیستی مدعی شد که یک برج دیدبانی ارتش سوریه را در مرکز بلندی های جولان منهدم کرده است.

در حالی کووید19به تاخت و تاز خود در سیستان وبلوچستان ادامه می‌دهد که آمار مبتلایان جدید به این ویروس مرموز و ناشناخته گویای این مطلب است.

حکم سرلشکری سردار حجازی از سوی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح تقدیم خانواده وی شد.

مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان شایعه تغییر در کادر فنی تیم مس رفسنجان را تکذیب کرد.

حجت الاسلام تقوی تاکید کرد: هر یک رای ما در سرنوشت کشور و خودمان تاثیرگذار است و شرکت نکردن در انتخابات نیز موجب بهتر شدن اوضاع کشور نمی شود.

بانوان چوگان‌باز تیم شهدا قهرمان استان تهران شدند.

گیلان به عنوان یک استان مرزی بزرگترین تولیدکننده ارقام بومی و با کیفیت برنج در سطح کشور است.

مقامات محلی امریکا در "سن حوزه" در ایالت کالیفرنیا اسامی 9 قربانی تیراندازی روز چهارشنبه در محوطه قطار شهری این منطقه را اعلام کردند که در میان آن‌ها نام یک ایرانی به چشم می‌خورد.

امامان جمعه هرمزگان تاکیدکردند: اعتراض به نهاد مقدس شورای نگهبان ناروا است و با اعلام اسامی هفت کاندید برای انتخابات ریاست جمهوری باید به نظر این شورا احترام گذاشت و برای حضور حداکثری و باشکوه در انتخابات مشارکت داشته باشیم.

پریسایی از بازدید رئیس دانشگاه علوم پزشکی به همراه هیئت همراه از بخش سلامت شهر پاتاوه به منظور تعیین تکلیف زمین بیمارستان بخش پاتاوه دنا خبر داد.

اکران های مردمی و برخط «ایکسونامی3؛ دیوارکش» به کارگردانی محسن آقایی آغاز شد.

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: تا این لحظه فرد دیگری به جز آقای قالیباف برای تصدی ریاست مجلس اعلام رسمی نکرده است اما از ساعت 18 امروز به بعد افراد می توانند ثبت نام خود را انجام دهند.