شنبه 8 اردیبهشت 1403

ورزشی خبرگزاری دانا

ورزشی خبرگزاری دانا

علیرضا زاکانی گفت: همانطور که خرمشهر را خدا آزاد کرد امروز نیز انقلاب اسلامی از دست نااهلان و نامحرمان به عنایت الهی آزاد شد.

حجت الاسلام طهماسبی با اشاره به ایستادگی ملت در برابر نا کارآمدی‌ها، گفت: گام دوم انقلاب آغاز شده و دولت جوان انقلابی شکل گرفته است.

حجت‌الاسلام یوسف احمدی گفت: اقتدار نظام به اقتدار رهبری است و اقتدار رهبری باعث شده دشمنان ذلیل شوند.

محمد بهین گفت: بچه‌های ما آنچه می‌خواهیم نمی‌شوند و آن چیزی که می‌گوییم هم نمی‌شوند؛ آنچه هستیم می‌شوند.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در پیامی خطاب به رئیس‌جمهور منتخب مردم ایران اعلام کرد: اصلاحات اساسی در نظام‌های مالیاتی و یارانه‌های پنهان باید در دستورکار دولت منتخب قرار گیرد.

یزدی هایی که برای دادن رای پای صندوق حاضر شدند برای رئیس جمهور بعدی حرف ها برای گرفتن داشتند.

آنتونیو گوترش برای یک دوره 5 ساله دیگر به عنوان دبیر کل سازمان ملل انتخاب شد و تا سال 2026 در این سمت باقی خواهد ماند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه هر دانشگاه و مسجد می‌تواند یک دولت سایه باشد، گفت: هر فردی در کشور که دغدغه کشور و انقلاب و مردم را دارد، باید سایه به سایه در حد وسع خودش تحولات کشور را دنبال کند، اگر می بیند کار خوبی می شود برود کمک کند، اگر کار غلطی می شود آن را تصحیح کند، اگر کار ناقصی می شود آن را تکمیل کند.

با ثبت مصرف لحظه‌ای برق به میزان 59 هزار و 274 مگاوات در روز گذشته، رکورد جدیدی در تاریخ مصرف برق ایران به ثبت رسید.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از رفع تعلیق پروازهای فرانسه و پاکستان به ایران خبر داد و گفت: در حال حاضر محدودیت پروازی به 39 کشور وجود دارد.

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: مسئولان باید در برابر ولی فقیه همچون سپر باشند و بر این اساس مردم باید دقت کنند رئیس جمهوری ولایت مدار، مدیر، کاردان و فساد ستیز را انتخاب کنند.

سرمربی تیم مس کرمان گفت: تیمی که نتواند بازی را کنترل کند و نتیجه بگیرد، محکوم به شکست است.

رئیس موسسه تحقیقات و سرم سازی رازی گفت: واکسن «کووپارس» می تواند به عنوان دوز دوم واکسن‌های وارداتی مورد استفاده قرار بگیرد.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: دولت را از رقابت با تولید عقب می‌کشم و بانک را از پیمانکاری و دلالی و بازارسیاه چرخوانی، به کمک کار تولید منتقل می‌کنم.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان با بیان اینکه انتخاب اصلح مهمترین اصل بعد از مشارکت حداکثری است، گفت: انقلابی‌بودن، پایبند به خون شهدا، قدرت‌طلب نبودن، برنامه‌محور بودن و داشتن ارائه راهکار برای رفع مشکلات و استفاده از ظرفیت‌های موجود برای گذر از مشکلات از ویژگی‌های یک کاندیدای اصلح است.

علیخانی گفت: بیانیه گام دوم مانند چراغ راه است و ما به مانند یک میثاق ملی و منشور معنوی به آن نگاه می‌کنیم.