چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403

ورزشی خبرگزاری دانا

ورزشی خبرگزاری دانا

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: برقراری صلحی عادلانه و پایدار در منطقه جز از طریق احقاق حقوق مسلم و تاریخی فلسطین و پایان دادن به اشغال کامل سرزمین تاریخی فلسطینیان، پذیرش حق تعیین سرنوشت ملت فلسطین به سرانجام نخواهد رسید.

رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو با بیان اینکه در وضعیت فعلی خریدار در بازار خودرو بسیار کم است و فروشندگان زیاد، گفت: افزایش قیمت کارخانه‌ای تاثیری در بازار نداشت و فقط سود برندگان قرعه‌کشی‌ها را کمتر کرد.

یک لحظه احساس کردیم که از پشت سر سمت ما تیر می‌آید، آن‌جا متوجه شدیم که در محاصره نیروهای عراقی قرار گرفته‌ایم؛ فرمانده گردان ما با مدیریتی که داشت، سریع ما را به پشت خطی که همان‌جا جدیدا زده بودند، انتقال داد.

آخرین آمار مبتلایان، فوتی‌ها و بهبود یافتگان کرونای جهان - دوشنبه 3 خرداد ماه - منتشر شد.

در دومین اردوی تیم هندبال نوجوانان دختر پایه اصلی بازیکنان مشخص شد.

تظاهرات بزرگ حمایت از فلسطین و اعتراض به جنایات اسرائیل در استان انتاریو کانادا برگزار شد.

جمعی از طلاب و روحانیون شهر استان مرکزی در اعتراض به حملات وحشیانه به مسلمانان فلسطین و افغانستان در حوزه علمیه امام خمینی (ره) اراک تجمع اعتراضی برپا کردند.

بر اساس تقویم آموزشی فدراسیون ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی و به دلیل جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و رعابت فاصله گزاری های اجتماعی، دوره توجیهی مربیان زورخانه ای به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

در چارچوب رقابت های هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال کشور تیم آلومینیوم اراک با یک گل میهمان خود پدیدن خراسان را مغلوب کرد، شاگردان منصوریان با این برد گام مهمی در راستای تثبیت جایگاه خود در بالای جدول برداشتند.

16 هکتار از اراضی استان، توسط همکاران شرکت کشت و صنعت و دامپروری پگاه همدان، پاکسازی شد.

شهاب‌الدین صدر در نامه ای خطاب به رییس صدا و سیمای جمهوری اسلامی نوشت: خانه احزاب ایران، رسانه ملی را به رعایت بی طرفی کامل در تنظیم برنامه ها و اختصاص زمان و فرصت برابر به نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری دعوت می‌کند.

سرپرست اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز گفت: ترافیک در محور کرج - چالوس حدفاصل بیلقان تا وینه سنگین گزارش شده است.

ناظمی اردکانی به تضعیف رژیم صهیونیستی در مقابل جبهه مقاومت اشاره کرد و گفت: رژیم صهیونیستی دیگر قادر نیست همچون گذشته سرزمین‌های جهان اسلام را مورد تهدید قرار دهد.

شوراهای شهرها سال‌هاست دچار یک ناکارآمدی مزمن و عذاب‌آور شده‌اند، مجموعه‌ای که قرار بود توسعه پایدار شهرها را طرح ریزی و راهبری کنند، طی این سال‌ها از مدیریت جلسات داخلی خود هم عاجز بوده‌اند.

مسئولان استان به ویژه امور عشایر استان فریادهای زنان و دختران جوان عشایر روستای بورک سیلاب کلوار بویراحمد را نمی‌شنوند که باید کیلومترها برای رسیدن به آب شرب آن هم آب غیربهداشتی پیاده‌روی کنند و مشک آب بر دوش بگیرند.

وزیر میراث فرهنگی در دیدار با سفیر ایتالیا گفت: با توجه به روند مثبت مذاکراتی که اکنون در حال انجام است به زودی فضا باز می‌شود.