یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

دانشجویان ادامه دهنده راه شهید فخری زاده هستند

خبرگزاری ایسنا مشاهده در مرجع
دانشجویان ادامه دهنده راه شهید فخری زاده هستند

مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران استان خراسان رضوی گفت: دانشجویان در سنگر علم و دانش باید راه شهدا به ویژه آرمان شهدای هسته‌ای را ادامه دهند، زیرا امروز دنیای تکنولوژی است و هر کشوری که دانش علمی بیشتری داشته باشد بهتر می‌تواند در جامعه جهانی فعالیت کند.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام حسین معصومی یکشنبه 16 آذرماه با تبریک روز دانشجو به همه دانشجویان ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره 423 شهید دانشجو گفت: چیزی که باعث شد شهید محسن فخری‌زاده جایگاه ویژه‌ای داشته باشد و دشمنان داخلی و خارجی دست به اقدام ترور این مرد فرهیخته بزنند، علم و دانشی بود که دیگران آن را نداشتند.

وی افزود: شهید فخری‌زاده در طول سال‌ها کار و فعالیت افراد زیادی را پرورش داده است که یقین داریم راه هسته‌ای ایران شکوفاتر می‌شود. دشمن فقط به فکر ترور نیست، بلکه هدف اصلی آن نابودی علم و دانش و دور کردن دانشجویان از مسیر متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، آنها به دنبال ایران ضعیف و وابسته هستند که تسلیم هر امری باشد.

حجت‌الاسلام معصومی گفت: دانشجویان در سنگر علم و دانش باید راه شهدا به ویژه آرمان شهدای هسته‌ای را ادامه دهند، زیرا امروز دنیای تکنولوژی است و هر کشوری که دانش علمی بیشتری داشته باشد بهتر می‌تواند در جامعه جهانی فعالیت کند.

مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران استان خراسان رضوی خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود دانشجویان شاهد و ایثارگر بیش از سایر دانشجویان در فراگیری علم و تحصیل کوشا باشند و همانند پدرانشان که عزت را برای ایران اسلامی به ارمغان آوردند، مایه افتخار جامعه باشند. انتهای پیام