شنبه 29 اردیبهشت 1403

دانشجویان دانشگاه تهران برای عضویت در شورای صنفی 22 خردادماه با یکدیگر رقابت می‌کنند

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
دانشجویان دانشگاه تهران برای عضویت در شورای صنفی 22 خردادماه با یکدیگر رقابت می‌کنند

تهران - ایرنا - انتخابات شورای صنفی دانشجویان دانشگاه تهران برای 6 واحد دانشگاهی روز یکشنبه 22 خرداد برگزار می‌شود و نامزدها برای عضویت در این شورا از امروز (سه شنبه) تبلیغات خود را آغاز کردند.

به گزارش گروه علم و آموزش ایرنا، انتخابات شورای صنفی دانشجویان دانشگاه، پیرو آیین نامه این شورا به منظور ایجاد بستر مناسب برای تقویت زمینه های همفکری و مشارکت دانشجویان در امور صنفی و افزایش آگاهی آنها نسبت به حقوق و تکالیف دانشجویی به صورت انتخابات الکترونیکی زیر نظر معاونت دانشجویی دانشگاه برگزار می شود.

در این دور از انتخابات شورای صنفی دانشگاه تهران از دانشکدگان ابوریحان 10 نفر، از دانشکده اقتصاد 25 نفر، از دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی 29 نفر، از دانشکده جغرافیا 16 نفر، از مجتمع کوی (پسران) 14 نفر، از مجتمع فاطمیه - کیانوری و سارا (دختران) 17 نفر، از مجتمع چمران (دختران) 38 نفر، از خوابگاه های سطح شهر این دانشگاه و خوابگاه عمید (پسران) هشت نفر نامزد شده اند.

براساس اعلام کمیته اجرایی برگزاری انتخابات شورای صنفی واحدهای دانشگاه تهران این انتخابات برای 6 واحد دانشگاهی در تاریخ 22 خرداد 1401 از ساعت 11 الی 19 به صورت الکترونیکی و با مراجعه به آدرس الکترونیکی vote.ut.ac.ir برگزار می‌شود.

تبلیغات نامزدهای این دور از انتخابات از امروز (سه شنبه 17 خرداد ماه) شروع شده است و تا 12 ساعت قبل از زمان برگزاری انتخابات ادامه دارد.

همچنین طبق اعلام اداره کل امور دانشجویی دانشگاه تهران، دانشجویانی که به هر دلیلی قادر به رأی دادن نیستند، مشخصات خود (نام و نام خانوادگی - شماره دانشجویی و ایمیل دانشگاه [شناسه یکتا]) را به نشانی senfi.stu@ut.ac.ir ارسال می کنند.

طبق ماده 14 شیوه نامه اجرایی شوراهای صنفی دانشجویان دانشگاه‌های کشور، داوطلبان و طرفداران آنان به هیچ وجه مجاز به تبلیغ علیه داوطلبان دیگر نبوده و تنها می‌توانند شایستگی‌های خود یا داوطلب مورد نظرشان را مطرح کنند و هرگونه هتک حرمت و حیثیت داوطلبان ممنوع بوده و با متخلفین طبق مقررات برخورد می شود.

براساس ماده 10 شیوه نامه اجرایی، داوطلبین حداکثر تا 12 ساعت قبل از اخذ رأی حق تبلیغات دارند.

برپایه مصوبات پیشین شورای نظارت دانشگاه تهران جهت افزایش میزان مشارکت دانشجویان در رای گیری ساعت اخذ رای ضمن حفظ بازه زمانی شیوه نامه اجرایی از ساعت 11 الی 19 خواهد بود.

برچسب‌ها