دوشنبه 30 مهر 1403

دانشگاه صنعتی شریف

دانشگاه صنعتی شریف

وب‌گاه عرشه آنلاین

با پایان رسمی فوتبال 120 و حذف آن از کنداکتور شبکه ورزش، آخرین برنامه فردوسی پور هم از صدا و سیما حذف شد تا آخرین نخ ارتباطی او با تلویزیون قطع شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

با راه اندازی سامانه «همکاری با متخصصان و کارآفرینان ایرانی خارج از کشور» با عنوان «کانکت»، نخبگان دانشگاه‌های برتر دنیا در پروژه‌های حل مسائل کشور مشارکت می‌کنند.

خبرگزاری مهر

شرایط ارائه خوابگاه و اسکان دانشجویان در مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1402 در 68 دانشگاه وابسته به وزارت علوم اعلام شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، هفته‌ای که گذشت، خبر‌هایی از جنس صنفی، فرهنگی و دانشجویی در سطح دانشگاه‌ها منتشر شد. برخی از این اخبار دانشجویان زیادی را دربر گرفت و برای آن‌ها حائز اهمیت بود. گزیده‌ای از مهم‌ترین اخبار صنفی و فرهنگی دانشگاه‌ها در هفته گذشته را مرور می‌کنیم. اعطای وام ودیعه مسکن متاهلی به دانشجویان رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

توسعه صنعتی لازمه توسعه اقتصادی است. با توسعه صنعتی است که با استفاده از ابزار و تجهیزات و تکنولوژی و دانش، تولید سرانه افزایش می یابد. افزایش درآمد سرانه، سرمایه‌گذاری را افزایش می‌دهد و تولید ثروت زیاد می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

مبلغ نوشت: دکتر عباس طارمی فردیست که در سالهای آخر عمر استاد سید عبدالله انوار در کنار ایشان حضور داشته و ساعت‌های زیادی را پای درس ایشان نشسته است. استاد سید عبدلله انوار که در اسفندماه سال گذشته رحلت کردند، از حکیمان و دانشمندان جامع حوزه طهران به شمار می‌روند و در عمر طولانی خود آثار فراوانی را در حکمت و علوم اسلامی، ادبیات و تاریخ ایران و تهران و کتاب شناسی و فهرست نویسی و احیای...

وب‌گاه خبر آنلاین

روزگاری تلویزیون و برنامه‌هایش توانایی اثر گذاری مثبت و منفی روی مخاطبان داشتند اما در حال حاضر این جایگاه در اختیار شبکه نمایش خانگی قرار دارد و تلویزیون در این مورد دست خالی مانده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدرسه تابستانه هوافضا در دانشگاه بائومان Bauman روسیه آماده پذیرایی از 10 نفر از دانشجویان برتر دانشگاه صنعتی شریف است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دانشگاه صنعتی شریف با همکاری ایران خودرو، در راستای تحقیقات و پژوهش، جذب ایده‌های نو، جذب نخبگان علمی و دانشگاهی و بهبود ارتباط موثر دانشگاه و صنعت، رویداد «شتاب‌دهی قوای محرکه» را برگزار می‌کند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مؤسسه فناوری کالیفرنیا (کلتک) با هدایت یک دانش آموخته دانشگاه صنعتی شریف، برای اولین‌بار و با موفقیت نشان داد که انتقال بی‌سیم انرژی از فضا به زمین امکانپذیر است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دانشگاه شریف در اطلاعیه ای اعلام کرد: ساعات کاری دانشگاه شریف در ایام تابستان تغییر کرد. در این اطلاعیه آمده است: بنا بر مصوبه هیئت رئیسه دانشگاه، به اطلاع میرساند؛ ساعات کاری دانشگاه صنعتی شریف از تاریخ 16 خردادماه الی 15 شهریورماه از ساعت 7 صبح الی 14 خواهد بود.

خبرگزاری تسنیم

نتایج چهاردهمین دوره انتخابات شورای مرکزی انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه صنعتی شریف اعلام شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایکنا نوشت: سومین نشست «مباحثی در سیره‌نگاری و سیره پیامبر اسلام (ص)» به همت انجمن مسلمانان شیعه ام آی تی (ذکر) به صورت مجازی برگزار شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با رای دانشجویان بسیجی دانشگاه صنعتی شریف، محمدنعیم صاحب‌الزمانی، ورودی 97 کارشناسی فیزیک و 1401 ارشد سیاست‌گذاری علم و فناوری، برای یک سال به عنوان مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف انتخاب شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، نتایج چهاردهمین دوره انتخابات شورای مرکزی انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه صنعتی شریف اعلام شد. بر اساس نتایج این انتخابات که به تایید معاونت فرهنگی و هیات نظارت بر تشکل‌های دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف رسید، فاطمه باقری خاروانی، محمدجواد مداح، امیرحسین بیرانوند، امیرحسین انصاری، شایان رحمانی، نیما آقاپور و علیرضا پوربابا به عنوان اعضای شورای...