دوشنبه 30 مهر 1403

دانشگاه صنعتی شریف

دانشگاه صنعتی شریف

خبرگزاری تسنیم

محمدنعیم صاحب‌الزمانی برای یک سال به عنوان مسئول بسیج دانشجویی شریف انتخاب شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه صنعتی شریف، در راستای توسعه زیست بوم نوآوری و فناوری توافق‌نامه همکاری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، دانشگاه صنعتی شریف و شرکت سرمایه‌گذاری غدیر منعقد شد. روح الله دهقانی معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس‌جمهوری در آیین امضای این توافق‌نامه همکاری مشترک، با اشاره به آمادگی این معاونت برای میزبانی...

خبرگزاری مهر

حجم ذخیره‌سازی گاز به سالانه حدود 10 میلیارد مترمکعب می‌رسد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، آئین امضای تفاهم‌نامه‌ای چهارجانبه بین شهرداری تهران با وزارت علوم، معاونت علمی رئیس جمهور و دانشگاه تهران مبنی بر راه‌اندازی ناحیه نوآوری تهران در محل پارک علم و فناوری برگزار شد. علیرضا زاکانی شهردار پایتخت در آئین امضای این تفاهم‌نامه ضمن تبریک میلاد امام رضا (ع) ابراز داشت: شهر تهران کلانشهری است که هر اتفاقی در آن می‌افتد توسط سایر کلانشهرها...

خبرگزاری مهر

شهردار تهران گفت: سه ناحیه در شرق، مرکز و غرب تهران پیشران در هوشمندسازی کشور هستند.

خبرگزاری تسنیم

معاون علمی رییس جمهور گفت: شرکت های دانش بنیان تولیدات سبز و بدون آلودگی دارند اما ناچارا کیلومترها از تهران خارج شوند. شهرداری تهران می‌تواند با در اختیار قرار دادن زمینهای موجود در تهران و ساخت سوله این مسافت را کاهش دهد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، دانشگاه صنعتی شریف و شرکت سرمایه گذاری غدیر با هدف توسعه زیست‌بوم نوآوری و فناوری توافق‌نامه همکاری امضا کردند.

خبرگزاری تسنیم

معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رییس جمهوری طی حکمی، «دبیر ستاد توسعه فناوری‌های اتصال‌پذیری و ارتباطات» را منصوب کرد.

وب‌گاه فرارو

شاید همه ما لذت قدم‌زدن در کوچه‌پس‌کوچه‌های محله کودکی مادر و پدرانمان را تجربه کرده باشیم. اینکه در این پرسه‌زنی‌ها یک همسایه قدیمی را ببینیم و بخشی از گذشته و شیرینی‌هایش مرور شود، اینکه به خانه‌های برجامانده در محله اشاره کنند و بگویند در هر خانه چه کسی زندگی می‌کرد و چه سرنوشتی پیدا کرد.

خبرگزاری تسنیم

دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد از معارفه رحیم سرهنگی به عنوان مدیرعامل منطقه آزاد کیش خبر داد. مدیریت سازمان منطقه آزاد طی حدود 5 ماه اخیر بلاتکلفی بوده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

با حکم وزیر امور اقتصادی و دارایی، رحیم سرهنگی به عنوان رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد تجاری - صنعتی کیش منصوب شد.

خبرگزاری فارس