دوشنبه 30 مهر 1403

دانشگاه صنعتی شریف

دانشگاه صنعتی شریف

خبرگزاری مهر

مؤسسه استنادی و پایش علم و فناوری جهان اسلام (ISC) اعلام کرد: 115 دانشگاه و موسسه پژوهشی ایرانی در زمره موسسات پر استناد برتر دنیا (ESI) قرار گرفتند.

خبرگزاری تسنیم

واقعیت این است که ما برمی‌گردیم نه برای اینکه در بهترین شرایط باشیم بلکه برای اینکه خودمان با تجربیاتی که در طی سال‌ها مهاجرت و زندگی در خارج از کشور و دانشگاه‌های بین‌المللی بدست آورده‌ایم، اینجا را بسازیم.

خبرگزاری تسنیم

نشان عالی دانش دانشگاه به 12 استاد تمام این دانشگاه ها اهدا می شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - در نشست نقد و بررسی فیلم سینمایی «دسته دختران» به کارگردانی منیر قیدی که در سالن جابرابن حیان دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد، به موضوع‌هایی همچون تصویر زن در سینما و جامعه ایران پرداخته شد.

وب‌گاه فرارو

شاید بیش از نیمی از گل‌های علی دایی درآغاز سلسله گلزنی هاش برای ایران با یک شادی گل منحصر به فرد همراه بود

وب‌گاه ورزش سه

شاید بیش از نیمی از گلهای علی دایی درآغاز سلسله گلزنی هاش برای ایران با یک شادی گل منحصر به فرد همراه بود

وب‌گاه فرارو

عادل فردوسی پور باز هم گل زیبایی به ثمر رساند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، جمعی از دفاتر تشکل‌های دانشجویی نامه‌ای با موضوع مطالبه‌گری جوانی جمعیت، خطاب به وزیر فرهنگ و رئیس سازمان صدا و سیما نوشتند. متن این نامه به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم بار دیگر تأکید می‌کنم که تلاش برای افزایش نسل، و جوان شدن نیروی انسانی کشور و حمایت از خانواده، یکی از ضروری‌ترین فرائض مسئولان و آحاد مردم است. این فریضه درباره‌ی افراد...

وب‌گاه خبر آنلاین

عادل فردوسی پور باز هم گل زیبایی به ثمر رساند.

خبرگزاری تسنیم

جشن بزرگ ازدواج دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف با حضور 150 زوج دانشجو در سالن جابربن حیان این دانشگاه برگزار شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دانشگاه صنعتی شریف در اطلاعیه‌ای تاریخ مصاحبه آزمون نیمه متمرکز دکتری سال 1402 در دانشکده‌ها و مراکز دانشگاه صنعتی شریف را به شرح زیر اعلام کرد: تمامی دانشکده‌ها و گروه‌ها: (فنی و مهندسی، مدیریت و اقتصاد، شیمی، فیزیک، علوم ریاضی و فلسفه علم) در روز‌های شنبه 1402/03/20 و یکشنبه 1402/03/21، پژوهشکده علوم و فناوری نانو: روز دوشنبه و سه شنبه 1402/03/22...

خبرگزاری مهر

تاریخ مصاحبه آزمون نیمه متمرکز دکتری سال 1402 در دانشکده ها و مراکز دانشگاه صنعتی شریف اعلام شد.

وب‌گاه فرارو

سیاوشی می‌گوید‌: خشونت‌های وسیعی برای بحث حجاب به وجود آمد که می‌توانست با یک عذرخواهی به پایان برسد و برای بهبود شرایط تلاش بشود، اما فرصت از دست رفت و متاسفانه هنوز هم اجبار و تحکم در حال ادامه پیدا کردن است. من نمی‌دانم این سیاست برای جلب رضایت کدام بخش از جامعه است؟ هنوز آن سیاست و استراتژی که در آن برخورد صلح‌آمیز همراه با احساس امنیت باشد اتخاذ نشده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سه فعال حقوق زنان در رابطه با افزایش فعالیت‌ها و برنامه‌های رسمی درباره زنان صحبت کردند.

خبرگزاری تسنیم

33 تشکل دانشجویی: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در اجرای تکالیف محوله به این وزارتخانه نظیر ماده 25 که شامل تخفیف‌های ویژه برای مادران در استفاده از مراکز فرهنگی و گردشگری می‌شود و عملا هزینه اندکی جهت اجرا نیاز دارد با کوتاهی‌های قابل توجهی داشته است.

وب‌گاه خبر آنلاین

دیروز برای دومین بار موسی غنی‌نژاد، اقتصاددان شناخته شده ایرانی در مناظره‌ای شرکت کرد تا از مبانی لیبرالیسم دفاع کند.