دوشنبه 30 مهر 1403

دانشگاه صنعتی شریف

دانشگاه صنعتی شریف

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرعامل فعلی گروه مپنا به عنوان وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت به مجلس معرفی می شود.

خبرگزاری مهر

در آئینی که همزمان با سالروز تأسیس دانشگاه تهران برگزار شد، 12 چهره برجسته علمی کشور در حوزه‌های مختلف دانش معرفی و مفتخر به دریافت نخستین نشان عالی دانش شدند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه تهران، در نخستین آئین اعطای نشان عالی دانش که شامگاه دوشنبه 8 خرداد ماه 1402 با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین خسرو پناه، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، سید محمد مقیمی رئیس دانشگاه تهران، حسین قناعتی رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران، علیرضا منادی سفیدان رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی و رضا پورحسین دبیر نشان عالی دانش...

خبرگزاری تسنیم

همزمان با سالروز تأسیس دانشگاه تهران 12 چهره برجسته علمی کشور در حوزه‌های مختلف دانش معرفی و نخستین نشان عالی دانش به آنها اهدا شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، استاد دانشگاه صنعتی شریف و عضو کارگروه‌های تخصصی نشان عالی دانش در گفتگو با ستاد خبری آیین اعطای نخستین نشان عالی دانش که 8 خرداد ماه 1402 همزمان با سالروز تصویب قانون تاسیس دانشگاه تهران به 12 چهره دارای مرجعیت علمی اعطا می‌شود، گفت: در همه کشور‌ها تکریم دانشمندان و برجستگان علمی رایج است، حال به صورت نشان یا اشکال دیگر. اعطای نشان عالی دانش به...

خبرگزاری تسنیم

دانشگاه صنعتی شریف به مناسبت فرا رسیدن سالروز شهادت احسان قدبیگی، از خانواده این شهید گرانقدر تقدیر کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

گروه فراطرح با مشارکت فعال در بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ایران توانست از این رویداد به نحو شایسته ای در جهت تحقق اهداف و ماموریت های خود در عرصه همکاری با فعالان این حوزه بهره گیرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در ادامه سلسله سمینارهای «دردمشترک» که به همت مرکز «رهنمان» و همراهی «اکوایران» و «دغدغه ایران» برگزاری می‌شود؛ فرهاد نیلی اقتصاددان، محمد فاضلی جامعه‌شناس و جواد حاتمی روان‌شناس، «غم وشادی ایرانیان» را مورد بحث وبررسی قرار خواهند داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مقوله «غم وشادی ایرانیان» باحضور فرهاد نیلی، محمد فاضلی و جواد حاتمی در دانشگاه شریف مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دوازدهمین وی‌سی‌کاپ شریف، در 21، 22 و 23 اسفندماه گذشته برگزار شده بود و در تاریخ سوم خرداد رویداد اختتامیه آن برگزار شد.

وب‌گاه فرارو

در پیش نویس لایحه برنامه «هفتم توسعه»، دولت ابراهیم رئیسی به ایجاد یک میلیون شغل در سال تاکید کرده است. اما با استناد به آمارهای مرکز آمار ایران، این بخش هم یک چالش بزرگ خواهد بود، زیرا وعده ایجاد یک میلیون شغل در پایان هر سال از دولت سیزدهم در حالی محقق نشد که در پایان سال 1401 نیز بیش از2/5 میلیون نفر به خیل بیکاران ایران اضافه شده و «می‌توان گفت که رکورد سه ساله نرخ بیکاری شکسته...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حامد صالحی گفت: چند روزی است که تصاویری از بستری شدن حجت‌الاسلام والمسلمین قرائتی در فضای مجازی دست به دست می‌شود که این تصاویر مربوط به گذشته است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

گاف عجیب مجری صدا و سیما در یک توییت سوژه شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یکی از رهبران حمله به ساختمان کنگره آمریکا در روز 6 ژانویه 2021 به تحمل 18 سال حبس در زندان فدرال محکوم شد.