سه‌شنبه 1 آبان 1403

دانشگاه صنعتی شریف

دانشگاه صنعتی شریف

وب‌گاه اقتصاد نیوز

یک قطار باری این بار در ویرجینیای غربی آمریکا از ریل خارج شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

به مناسبت فرا رسیدن نیمه شعبان، میلاد با سعادت امام زمان (ع) در هیئت‌های مذهبی مراسم مولودی و جشن برگزار می‌شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

شبکه‌های ماهواره‌ای در اتاق فکر اولیه خود، این مسمومیت‌ها را به خود جمهوری اسلامی ربط دادند و همان ترفند «کار خودشونه» را داغ کردند. اما این ادعا، با عدم استقبال در فضای رسانه‌ای داخای روبرو شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

لوح زرین و گواهینامه نوآوری برتر در هفتمین جشنواره نوآوری برتر ایرانی توسط مرکز توسعه فناوری و نوآوری های دانشگاه صنعتی شریف برای طراحی و تولید تایر SUV S673(235/65 R17) به گروه صنعتی بارز اهدا شد.

وب‌گاه گسترش

محصول "بانکداری ویدئویی" پاسارگاد، در هفتمین جشنواره ملی نوآوری برتر ایرانی به‌عنوان محصول و نوآوری برتر ایرانی معرفی شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

محمدرضا عارف، رئیس کانون صنفی استادان دانشگاهی ایران در نامه‌ای به رییسی به فشار بر دانشگاه اعتراض کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

یک کارشناس اقتصادی گفت: عاقبت بودجه، روی شاخص‌های اقتصاد کلان خود را نشان می‌دهد که تورم، نقدینگی، پایه پولی و... به کدام سمت می‌رود.

وب‌گاه خبر آنلاین

ناصر ابراهیمی در گفت و گو با خبرآنلاین گفت: فیفا برای علی دایی ارزش قائل است ولی در کشور خودمان برای او ارزش قائل نیستیم. هر برنامه‌ای در فیفا برگزار می‌شود دایی را دعوت می‌کنند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، اختتامیه هفتمین جشنواره ملی نوآوری برتر ایرانی با هدف توسعه اقتصاد ملی و حمایت از نوآوری‌های ایرانی در سالن استاد ربیعی دانشگاه شریف برگزار شد. در این مراسم از برگزیدگان جشنواره ملی نوآوری برتر ایرانی اعلام شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، اختتامیه هفتمین جشنواره ملی نوآوری برتر ایرانی با هدف توسعه اقتصاد ملی و حمایت از نوآوری‌های ایرانی در سالن استاد ربیعی دانشگاه شریف با حضور رئیس این دانشگاه و جمعی از نوآوران برگزار شد. رسول جلیلی رئیس دانشگاه صنعتی شریف دراختتامیه هفتمین جشنواره ملی نوآوری برتر ایرانی خطاب به نوآوران حاضر در سالن گفت: دانشگاه صنعتی شریف علاقمند است کاری را...

وب‌گاه مشرق نیوز

فعالیت دانشجویان در دوران کرونا کاهش یافته بود، اما حوادث اخیر، فارغ از حواشی که به جایگاه دانشگاه و دانشجویان لطمه وارد کرد، بهانه‌ای برای شکل‌گیری بهار گفت‌وگو و نقد در دانشگاه‌ها شد.