سه‌شنبه 1 آبان 1403

دانشگاه صنعتی شریف

دانشگاه صنعتی شریف

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه صنعتی شریف، بیست و ششمین دوره مسابقات نادکاپ شریف با حضور هزار دانش‌آموز از سراسر کشور در بخش‌های رباتیک، چرتکه و اسکراچ، هفته آینده در دانشگاه صنعتی شریف برگزار می شود. نادکاپ شریف یک رویداد آموزشی علمی است که دانش آموزان می‌توانند طی مسابقه به تمرین خود اتکایی و اعتماد به نفس پرداخته و از یادگیری بازی محور و مسابقه محور در...

خبرگزاری مهر

مسئول خانه فرهنگ ایران در لاهور به منظور گسترش روابط فرهنگی - آکادمیک میان ایران و پاکستان از دانشگاه پنجاب مرکزی بازدید کرد.

خبرگزاری مهر

بزرگترین مسابقه دانش‌آموزی کشور «نادکاپ شریف» با هدف ایجاد نوآوری و بروز فرصت خلاقیت در دانش آموزان به میزبانی دانشگاه صنعتی شریف برگزار می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نمایشگاه فعالیت‌های انجمن‌های علمی، کانون‌های فرهنگی، تشکل‌های اسلامی، نشریات دانشجویی، پارک علم و فناوری و مجتمع فناوری دانشگاه شریف با عنوان «بهار شریف» آغاز به‌کار کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - بزرگترین مسابقه دانش‌آموزی کشور «نادکاپ شریف» با هدف ایجاد نوآوری و بروز فرصت خلاقیت در دانش آموزان به میزبانی دانشگاه صنعتی شریف برگزار می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

رئیس دانشگاه فرهنگیان با اشاره به اینکه شیوه‌های جذب دانشجو معلمان تغییر خواهد کرد، از برگزاری کنکور اختصاصی جذب معلم احتمالا از سال 1403 خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

انشگاه فرهنگیان مکلف شده آیین نامه جذب نخبگان دانش آموزی را تدوین کند. همچنین دانشگاه فرهنگیان مکلف شده با همکاری مراجع مربوط کنکور اختصاصی تربیت معلم را راه‌اندازی کند که امیدواریم سال 1403 با رویکرد استعدادیابی برگزار شود.

خبرگزاری تسنیم

معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری گفت: از ابتدای امسال وضعیت درخواست نخبگان خارج از کشور نسبت به سال‌های گذشته افزایش یافته به طوری که از ابتدای 1401، 1700 نفر درخواست بازگشت داده‌اند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

روح الله دهقانی فیروزآبادی در نشست خبری که صبح امروز در محل ساختمان معاونت علمی برگزار شد، در خصوص ممنوع‌المصاحبه شدن رئیس رصدخانه مهاجرت ایران، گفت: نمی‌دانم خبر ممنوع المصاحبه شدن رئیس رصدخانه ملی چگونه رسانه‌ای شده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، نشست خبری آیین نامه حمایت از نخبگان با حضور رئیس مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری و رئیس بنیاد ملی نخبگان در معاونت علم، فناوری ریاست جمهوری برگزار شد. محمد صادق خیاطیان، رئیس مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری در این نشست گفت: برای حمایت از نخبگان برنامه ریزی‌هایی شده است آن چیزی که مهم است این است که در هر دوره‌ای نوع حمایت و تقاضا...

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک نماینده مجلس نوشت: اینجا جنگل نیست مردم ایران دارای حقوقی شهروندی هستند افسار این وحشی را چه کسی رها کرده؟!

وب‌گاه خبر آنلاین

یک کارشناس اقتصادی با اشاره به بودجه 1402، می‌گوید: هزینه دولت‌ها در عمل باید به اندازه تورم افزایش پیدا کند. اگر قرار است درآمد کارمند دولت را 20 درصد افزایش دهید، چرا بقیه هزینه‌ها 40 درصد افزایش پیدا کرده است!؟ این سوال مهمی است!

خبرگزاری خبرنگاران جوان

امام جمعه موقت تهران گفت: ملت پیروز و بزرگ ایران مسیر حرکت کشور را تحت رهبری زعیم عالی قدر خویش به سوی توسعه هموار خواهند کرد.