سه‌شنبه 1 آبان 1403

دانشگاه صنعتی شریف

دانشگاه صنعتی شریف

وب‌گاه اقتصاد نیوز

روزنامه دولت مدعی شد: توصیه‌های رسانه‌ای ضدانقلاب در روزهای اخیر مبنی بر به تعطیلی کشاندن مدارس در ایران به خوبی نشان می‌دهد که یکی دیگر از مهمترین اهداف عاملان مسموم کردن دانش‌آموزان، ضربه به نظام آموزشی کشور است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک دختر عرب اردنی که تیم کشورش را در جام ملت‌های آسیا تشویق می‌کرد، شباهت زیادی به عادل فردوسی‌پور دارد.

خبرگزاری دانشجو

گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو؛ سازمان اقتصادی کوثر، یکی از سازمان‌های وابسته به بنیاد شهید و امور ایثارگران است که با 7 هلدینگ و 37 شرکت، فعالیت‌های گسترده‌ای در حوزه اقتصاد و تولید انجام می‌دهد. این درحالی است که شرکت‌ها و هلدینگ‌های زیرمجموعه این سازمان در حوزه‌های مختلف کشاورزی و دامپروری، صنایع غذایی، امور مالی و سرمایه گذاری، صنایع و معادن، ساختمان و خدمات وابسته، حمل و نقل و برق...

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان امور دانشجویان از طراحی سامانه یکپارچه جذب دانشجویان بین‌الملل در تمام ابعاد خبر داد که در آینده‌ای نزدیک بهره‌برداری خواهد شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، هاشم داداش پور در همایش معاونان بین‌الملل دانشگاه‌ها وموسسات آموزش عالی، پژوهشی و فناوری که در دانشگاه پیام نور برگزار شد، گفت: بحثی که ما در سازمان امور دانشجویان و بخش بین‌الملل وزارت علوم پیگیری می‌کنیم جذب دانشجویان بین‌المللی در ایران است. وی افزود: مهمترین رکن مرجعیت علمی، جذب دانشجویان بین‌المللی است. داداش پور با بیان اینکه در تحولات...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

حدود دو هفته پیش تلویزیون در برنامه «شیوه» که در این دوره‌ها قدری جذاب‌تر نسبت به بقیه برنامه‌های تلویزیون است؛ دو استاد دانشگاه شریف را دعوت کرد و آنها در خصوص برنامه جامع علمی کشور صحبت می‌کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سیاست‌ها و ضوابط کیفیت‌بخشی دانشگاه فرهنگیان در جلسه شورای‌عالی انقلاب فرهنگی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس سازمان امور دانشجویان از طراحی سامانه یکپارچه جذب دانشجویان بین الملل در تمام ابعاد خبر داد که در آینده ای نزدیک بهره برداری خواهد شد.

خبرگزاری مهر

رئیس سازمان امور دانشجویان از طراحی سامانه یکپارچه جذب دانشجویان بین الملل در تمام ابعاد خبر داد که در آینده ای نزدیک بهره برداری خواهد شد.

خبرگزاری مهر

تیم‌های شهرداری گرگان و تیروژ حیات کردستان با برتری در دیدارهای دوم مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال بانوان، به فینال این رقابت‌ها راه یافتند.

وب‌گاه ورزش سه

تیم‌های شهرداری گرگان و تیروژ حیات کردستان با پیروزی‌های دوم در مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال بانوان کشور، به فینال این رقابت‌ها راه یافتند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون اول رئیس‌جمهور نیازهای درمانی، خدمات آموزشی و مسکن را سه نیاز اساسی مردم برشمرد و گفت: عدم تأمین نیازهای درمانی، آموزشی و مسکن به محرومیت‌زایی در کشور منجر می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: معاون اول رئیس‌جمهور گفت: مسکن بخش عمده‌ای از درآمد خانوار را درگیر می‌کند که در همین راستا برنامه‌های ساخت مسکن با کمک و همکاری مردم در دولت سیزدهم به‌صورت گسترده دیده شده است و برنامه‌های درمانی دولت نیز در سال آینده اعلام و اجرایی خواهد شد.