سه‌شنبه 1 آبان 1403

دانشگاه صنعتی شریف

دانشگاه صنعتی شریف

خبرگزاری تسنیم

معاون فرهنگی دانشگاه سوره گفت: نقص در حوزه آموزش و پرورش بعد از گذشت یکی دو دهه خودش را نشان داد و دیدیم دهه هشتادی‌ها که در محیط دانشگاه قرار گرفتند نتوانستند خیلی موضوعات را تحلیل درست و منطقی کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: طبق آمار سالنامه مهاجرتی ایران که در سال 1401 که از سوی پژوهشکده سیاستگذاری دانشگاه صنعتی شریف منتشر شده است، تعداد دانشجویان ایرانی در خارج از کشور با افزایشی تقریبا 4 برابری از 17 هزار و 422 دانشجو در سال 2000 به 66 هزار و 701 دانشجو در سال 2020 افزایش یافته است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

محمد فاضلی، جامعه‌شناس در واکنش به سخنان رئیسی که گفته بود «‌آینده را برای اقتصاد، سفره مردم و معیشت بسیار روشن می‌بینیم» نوشت: دیدن در اقتصاد، شاخص و روش دارد؛ اصولاً همگان باید ببینند، آنچه کمترین اهمیت را دارد، دیدن شماست.

وب‌گاه مشرق نیوز

مدیر ارشد وزارت اطلاعات گفت: غربی‌ها برای مقابله با رشد اسلام و شکل گیری تمدن نوین اسلامی، بحث تنازعات قومی و تنازعات مذهبی درون ممالک اسلامی را مطرح کردند و نگران زنده شدن تمدن اسلامی هستند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه صنعتی شریف، ستاد دهه فجر دانشگاه به مناسبت فرا رسیدن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اقدام به برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی، هنری، اجتماعی و علمی کرده است. فضاسازی صحن دانشگاه، برپایی جشن انقلاب در شریف با حضور استادان، کارکنان و دانشجویان، پرده خوانی، تئاتر خیابانی و نمایشگاه کتاب از جمله برنامه‌هایی است که در این...

وب‌گاه الف

معاون رییس‌جمهور روز چهارشنبه و در نخستین روز از آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی، مهمان دانشگاه صنعتی شریف بود و در این رویداد از بخش‌های مختلف فعالیت‌های دانشگاه بازدید کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - امکان بهره‌برداری از زمینی 2 هزارمتری واقع در شمال دانشگاه صنعتی شریف از پژوهشکده مطالعات فناوری مرکز همکاری‌های تحول و پیشرفت ریاست جمهوری به این دانشگاه انتقال یافت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سرنوشت برخی رتبه‌های برتر کنکور در دهه 80 و 90 در این مطلب آورده شده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس دانشگاه صنعتی شریف در پیامی به مناسبت آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی، تاکید کرد: امروز وظیفه و تکلیف همگان، حفظ آن دستاوردها، تقویت وحدت ملی، تشدید روحیه همدلی، اخوت، برادری و اخلاص در عمل و جهاد در راه پیشرفت ایران اسلامی است.

خبرگزاری مهر

با امضای یک تفاهم نامه، زمینی 2 هزارمتری واقع در شمال دانشگاه از پژوهشکده مطالعات فناوری مرکز همکاری‌های تحول و پیشرفت ریاست جمهوری به دانشگاه شریف انتقال یافت.