سه‌شنبه 1 آبان 1403

دانشگاه صنعتی شریف

دانشگاه صنعتی شریف

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس پژوهشکده شورای نگهبان گفت: در مراجع قانون گذاری نظرات مردم را در کارشناسی مقررات کمتر مشاهده می کنیم.

خبرگزاری مهر

عضو شورای نگهبان گفت: برای تدوین قوانین به خصوص آن بخش از قوانین که در رابطه با حقوق مردم است، لازم است نظرات مختلف را از جمله نظرهای مردم را دریافت، بررسی و ملاحظه کرد.

خبرگزاری تسنیم

معاون فرهنگی اجتماعی وزارت علوم با صدور نامه‌ای به روسای دانشگاهها، خواستار انجام مقدمات اجرای تدبیر مقام معظم رهبری درباره عفو محکومان اخیر شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران (ایرانداک)، محمد حسن زاده گفت: «دانشگاه تهران» مؤسسه برتر ایرانی است که در این سیاهه در رتبه 293 جهان و نخست ملی جای گرفته است. پس از این، دانشگاه‌های «علوم پزشکی تهران»، «علوم پزشکی شهیدبهشتی»، «صنعتی شریف»، «صنعتی امیرکبیر»، «علوم پزشکی تبریز»، «علم و صنعت ایران»، «علوم پزشکی اصفهان»، «علوم پزشکی...

خبرگزاری دانشجو

گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در سایه غفلت و بی توجهی دولت تدبیر و امید برای ساخت مسکن وعده رئیس دولت سیزدهم برای ساخت سالانه یک میلیون مسکن از جمله وعده‌هایی بود که امید به خانه دار شدن را در دل مردم و به ویژه جوانان زنده کرد؛ اما متاسفانه با گذشت حدود 2 سال از روی کار آمدن دولت سیزدهم اصلی‌ترین وعده دولت با سرنوشت نامحتومی مواجه بوده است. امروز نه تنها خانه دار شدن مردم به یک کابوس...

خبرگزاری مهر

رئیس پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران (ایرانداک) گفت: در ویرایش ژانویه سامانه رتبه‌بندی «وبومتریکس» 2023 میلادی، 457 موسسه ایرانی در سیاهه 30 هزار موسسه‌ای این رتبه‌بندی قرار گرفتند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف می‌توانند تا فردا نسبت به ثبت نام و ترمیم واحد‌های خود اقدام کنند. مهلت ترمیم ثبت‌نام دانشجویان از ساعت 8 تا 18 در سامانه انتخاب واحد به نشانی my.edu.sharif.edu و در سایر ساعات در سامانه آموزش دانشگاه شریف به نشانی edu.sharif.edu انجام می‌شود. ثبت‌نام در دروس پروژه کارشناسی، پایان‌نامه کارشناسی ارشد و رساله دکتری...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یک استاد اصلاح طلب نوشت: اگر قطع رابطه استخدامی من سیاسی نیست معاون حقوقی وزیر و رئیس محترم دانشگاه تهران به رسانه‌ها توضیح دهند.

خبرگزاری تسنیم

در برنامه "کانکت" معاونت علمی با 100 پایگاه داخلی به عنوان میزبان نخبگان خارج از کشور قرارداد دارد و در 5 سال گذشته نزدیک به 9700 نفر در این سامانه اپلای کردند؛ ایرانیان خارج از کشور می‌توانند با انجام پروژه‌های فناورانه از خدمت سربازی هم معاف شوند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: استاد دانشگاه تهران به ادعاهای معاون وزیر علوم و رئیس دانشگاه تهران که تمدید نشدن قرارداد برخی اساتید دانشگاه را عدم احراز کیفیت علمی اعلام کرده بودند، واکنش نشان داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

میثمی گفت: در مدرسه مجازی پارسونا می‌خواهیم شرکت کنندگان را با طرحی نوآورانه و جذاب با 3 حوزه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آشنا کنیم.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - پژوهشگران و نخبگان دانشگاه صنعتی شریف با تهیه یک کامپیوتر کوانتومی سه کیوبیتی موفق شدند شبکه‌ای برای ارایه سرویس ابری و سرویس در دانشگاه برای علاقه‌مندان حوزه نرم‌افزارنویسی و الگوریتم کوانتومی با هدف‌گذاری و جذب نخبگان در سنین مناسب و آموزش و توسعه فرهنگی راه‌اندازی کنند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به همت بسیج دانشجویی دانشگاه شریف غرفه مطالبه‌گری مسکن، که در مسیر راهپیمایی 22 بهمن برقرار شده بود، محلی برای مطالبه‌گری وعده ساخت 4 میلیون مسکن بود، این طومار به امضای بیش از 100 نفر از مردم رسید. این غرفه جایگاهی برای شنیدن درخواست‌ها و انتظارات مردم در حوزه مسکن و محلی برای صحبت مسئولین با مردم شریف و گرانقدر بود. تعداد بیش از 1000 نفر از...