سه‌شنبه 1 آبان 1403

دانشگاه صنعتی شریف

دانشگاه صنعتی شریف

خبرگزاری مهر

رئیس دانشگاه شریف گفت: امروز وظیفه و تکلیف همگان تقویت وحدت ملی، تشدید روحیه همدلی، اخوت، برادری و اخلاص در عمل و جهاد در راه پیشرفت ایران اسلامی است.

وب‌گاه فرارو

اضطراب، استرس و آینده مبهم، تنشی است که خانواده‌های زندانیان در ماه‌های گذشته تجربه کرده‌اند. آن‌ها می‌گویند، فقدان فرزند یا همسرشان آزاردهنده‌ترین احساسی است که دارند و نمی‌دانند در آینده چه سرنوشتی در انتظارشان است.

وب‌گاه مشرق نیوز

آقازاده یکی از چهره های مشهور اصلاحات پس از اخراج از پردیس فارابی دانشگاه تهران، به صورتی کاملا غیرقانونی و با فشار جریان اصلاحات در گروه روابط بین الملل دانشکده فوق به صورت پیمانی استخدام شده بود.

وب‌گاه مشرق نیوز

اگر مجموعه‌های تصمیم‌گیر دولت سیزدهم با حرکت قاطع ریاست سازمان و صداو سیما همراهی نکنند، تمکین از قانون در حوزه فرهنگ دیگر محلی از اعراب نخواهد داشت.

وب‌گاه فرارو

کیفیت هوای در ایستگاه‌های اقدسیه (منطقه 1)، پونک، شهرداری منطقه 11، مسعودیه (منطقه 15)، شهرری (منطقه 20) و شهرداری منطقه 22 در وضعیت قابل قبول قرار دارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

پایگاه اطلاع رسانی «چندثانیه» از برکناری شیاری، «داماد محمدحسین فرهنگی نماینده انقلابی تبریز» خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، باوجود بارش باران و برف در پایتخت هم اکنون کیفیت هوا با میانگین 105 در 11 ایستگاه شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس است. همچنین مانند روز گذشته اطلاعاتی از ایستگاه‌های متعلق به سازمان محیط زیست منتشر نشده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، باوجود بارش باران و برف در پایتخت هم اکنون کیفیت هوا با میانگین 105 در 11 ایستگاه شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس است. همچنین مانند روز گذشته اطلاعاتی از ایستگاه‌های متعلق به سازمان محیط زیست منتشر نشده است.

وب‌گاه فرارو

دستورالعمل احتیاطی صادره از سوی شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران، همه افراد به‌ویژه مبتلایان به بیماری قلبی یا ریوی، سالمندان و کودکان جزو گروه‌های حساس محسوب می‌شوند و باید فعالیت‌های طولانی یا سنگین خارج از منزل را کاهش دهند. فعالیت طولانی عبارت است از هرگونه فعالیت خارج از منزل که افراد به‌طور متناوب طی مدت چندین ساعت انجام می‌دهند و سبب می‌شود نفس کشیدن تاحدی سخت‌تر از حالت طبیعی...

خبرگزاری فارس

وب‌گاه اقتصاد نیوز

علی ربیعی در یادداشتی نوشت، ناآرامی‌های اخیر با ابعاد اقتصادی، سیاسی و اجتماعی بر خروج سرمایه‌های فیزیکی و انسانی شامل نخبه‌های کارآفرین تاثیر می‌گذارد. نااطمینانی از امنیت سرمایه‌گذاری، پیش‌بینی‌ناپذیری آینده سیاسی و فضای نامطلوب اجتماعی از جمله ابعاد مورد اشاره است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

علی ربیعی در یادداشتی نوشت، مهم‌ترین آثار کلان اقتصادی که بر جنبه‌های مختلف جامعه و اقتصاد امروز و سال‌های آینده تاثیر خواهد گذاشت، نا اطمینانی اقتصادی است که حاصل ناامنی سرمایه، فقدان سرمایه‌گذاری و فرار سرمایه در همه اشکال آن است.