سه‌شنبه 1 آبان 1403

دانشگاه صنعتی شریف

دانشگاه صنعتی شریف

وب‌گاه فرارو

براساس آخرین اطلاعات شرکت کنترل کیفیت هوای تهران تا ساعت 11 امروز (24 بهمن)، کیفیت هوا تنها در ایستگاه پارک قائم (منطقه 18) و شهرداری منطقه 19 ناسالم برای گروه‌های حساس است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، هم اکنون میانگین کیفیت هوا با میانگین 113 ناسالم برای گروه‌های حساس است.

وب‌گاه مشرق نیوز

هم اکنون کیفیت هوا با میانگین 113 ناسالم برای گروه‌های حساس جامعه است.

خبرگزاری فارس

خبرگزاری خبرنگاران جوان

با حضور مشاور و مدیرکل حوزه شهردار تهران سعید جهانی به‌عنوان سرپرست سازمان فاوای شهرداری تهران معرفی شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران، در این جلسه، سجاد محمد علی‌نژاد مشاور و مدیرکل حوزه شهردار تهران به اهمیت جایگاه سازمان فاوا در این دوره از مدیریت شهری تاکید کرد و گفت: انجام اقدامات پا‌یه‌ای و زیرساختی در کنار ارائه‌ی خدمات نوین و تکریم مخاطبان مدیریت شهری از دل کار‌های فاوا بیرون می‌آید. مدیرکل حوزه‌ی شهردار...

وب‌گاه مشرق نیوز

رسانه‌های ضدانقلاب با انتشار تصاویر آرشیوی سعی کردند حضور میلیونی مردم در راهپیمایی 22 بهمن را زیر سوال ببرند.

وب‌گاه خبر آنلاین

اقتصاد24 نوشت: چیزی که روشن است، این است که اصرار و وعده نانوشته مسئولان و نمایندگان و دولتمردان بر ارائه مداوم همین طرح‌هاست و البته میل شدید مجلس یازدهم به رازآلودگی. به رسانه‌ای‌کردن موضوعاتی که هنوز متن اولیه و ابتدایی آنها هم نوشته نشده است و اعلام آنها جز ایجاد نارضایتی و افزایش یأس اجتماعی نتیجه‌ای ندارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، هم اکنون میانگین کیفیت هوا با میانگین 72 در 18 ایستگاه در شرایط قابل قبول است همچنین مانند 14 روز گذشته اطلاعاتی از ایستگاه‌های متعلق به سازمان محیط زیست به جز یک ایستگاه منتشر نشده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، پژوهشکده شورای نگهبان با همکاری معاونت حقوقی ریاست جمهوری برگزار می‌نماید: مراسم اختتامیه رویداد ایده نگاری الزامات حقوقی تجمعات و اعتراضات در نظام جمهوری اسلامی ایران زمان: سه‌شنبه 25 بهمن‌ماه سال 1401 از ساعت 8:00 الی 12:00 محل برگزاری: سالن همایش‌های دانشکده مدیریت دانشگاه صنعتی شریف شرکت‌کنندگان در مراسم اختتامیه از حق رای ویژه برخوردار خواهند...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بر این اساس، دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف می‌توانند در این مدت زمان نسبت به ثبت نام و ترمیم واحد‌های خود اقدام کنند. مهلت ترمیم ثبت‌نام دانشجویان از ساعت 8 تا 18 در سامانه انتخاب واحد به نشانی my.edu.sharif.edu و در سایر ساعات در سامانه آموزش دانشگاه شریف به نشانی edu.sharif.edu انجام می‌شود. ثبت‌نام در دروس پروژه کارشناسی، پایان‌نامه کارشناسی...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

شهردار تهران گفت: امروز در کشور ما فقر، فساد و تبعیض وجود دارد که فقر قابل تحمل است اما تبعیض قابل تحمل نیست بنابراین نیازمند اصلاحات انقلابی در کشور هستیم.

خبرگزاری تسنیم

مردم ایران امروز در چهل و چهارمین سالکرد پیروزی انقلاب وارد میدان شدند و خبرنگاران تسنیم بخشی از این حضور را به رشته تحریر درآورده‌اند.