سه‌شنبه 1 آبان 1403

دانشگاه صنعتی شریف

دانشگاه صنعتی شریف

وب‌گاه الف

مدرسه علم و فناوری کوانتوم دانشگاه صنعتی شریف با حضور معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رییس جمهوری، افتتاح شد و مجموعه اتاق تمیز این دانشگاه مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

خبرگزاری تسنیم

همزمان با چهارمین سالگرد بیانیه گام دوم انقلاب، اندیشگاه بیانیه گام دوم با سلسله نشست‌هایی ابعاد مختلف این بیانیه مهم را بررسی کرده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدرسه کوانتوم شریف همزمان با ایام‌الله دهه مبارک فجر با حضور معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رییس جمهور، گشایش یافت و همزمان از مجموعه اتاق تمیز MNFC-CR دانشگاه صنعتی شریف بهره‌برداری به عمل آمد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه صنعتی شریف؛ روز یکشنبه 16 بهمن ماه 1401، همزمان با ایام‌الله دهه فجر و چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور دکتر روح‌الله دهقانی معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس جمهوری و دکتر رسول جلیلی رئیس دانشگاه شریف؛ مجموعه اتاق تمیز این دانشگاه با هدف تحقیق و توسعه فناوری‌های پیشرفته در حوزه میکروالکترونیک، حسگر‌ها...

خبرگزاری تسنیم

معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهوری در مراسم افتتاح مدرسه کوانتوم دانشگاه صنعتی شریف گفت: 60 تا 70 پارک فناوری در کشورمان فعالیت می‌کنند که این تعدد پارک‌ها تنها منجر به تقسیم و کوچک شدن و پراکنش منابع شده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ثبت‌نام در مسابقات قرآن و عترت (ع) ویژه دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف تا 18 بهمن 1401 تمدید شد. زمان برگزاری آزمون بخش آوایی و دعاخوانی هفته آخر بهمن ماه است و آزمون بخش معارفی و رشته‌های حفظ قرآن کریم 6 تا 9 اسفند 1401 برگزار می شود گفتنی است، مهلت ارسال آثار به سامانه وزارت علوم توسط دانشجویان داوطلب در مابقی بخش‌ها تا 30 بهمن 1401خواهد بود.

خبرگزاری تسنیم

شهردار تهران با صدور حکمی سرپرست سازمان فناوری اطلاعات شهرداری تهران را منصوب کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

امیررضا خادم نماینده اسبق مجلس و عنوان‌دار کشتی جهان و المپیک در یک گفت‌وگوی مفصل به تشریح شرایط موجود پرداخت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

شهردار تهران در حکمی، سعید جهانی را سرپرست سازمان فناوری اطلاعات شهرداری تهرانمنصوب کرد.

خبرگزاری مهر

دانشگاه شریف در اطلاعیه ای شرایط پذیرش بدون آزمون دانشجویان ممتاز در دوره کارشناسی ارشد را اعلام کرد.

وب‌گاه فرارو

یافته‌های موسسه گالوپ در سال 2018 هم نشان می‌دهد میل به بازگشت در میان مهاجران ایرانی 1 درصد است که در مقایسه با میانگین جهانی که 7 درصد است، فاصله قابل توجهی دارد. پاسخ دانشجویان و فارغ‌التحصیلانی که قصد مهاجرت داشتند به سوال آیا بعد از اتمام تحصیل، به ایران بازمی‌گردند، یک «نه» قاطع بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سخنگوی ستاد کرونای البرز با اشاره به مسمومیت 35 نفر به دلیل نشت گاز گفت: این اتفاق در دو مسجد خرمدشت و مهرشهر اتفاق افتاد.