سه‌شنبه 1 آبان 1403

دانشگاه صنعتی شریف

دانشگاه صنعتی شریف

خبرگزاری خبرنگاران جوان

جامعه ورزش کشور صبح امروز با حضور در راهپیمایی باشکوه 22 بهمن با انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.

خبرگزاری دانشجو

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دستگاه شیرین‌سازی غشایی گاز که توسط موسوی عضو هیئت‌علمی دانشکده مهندسی شیمی و با همکاری شرکت نفت فلات قاره طراحی و یاخته شده، با حضور دهقانی، معاون علمی و فن‌آوری رئیس جمهور در غرفه مسیر راهپیمایی 22 بهمن این دانشگاه رونمایی شد. علاوه بر غرفه‌های فرهنگی، در غرفه‌های دیگر این نمایشگاه، تعدادی از دستاورد‌های علمی و صنعتی اساتید و پژوهشگران دانشگاه...

وب‌گاه مشرق نیوز

پروین سلیحی: 8 نفر ساواکی داخل خانه آمدند. پسرم دستش را به گردنم قفل کرده بود و به شدت گریه می‌کرد. آن‌ها به طرز وحشیانه‌ای پسرم را از من جدا کردند. سپس چشم‌های من را بستند و به کمیته شهربانی بردند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - پایلوت شیرین سازی غشایی گاز در چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس جمهور و رییس دانشگاه صنعتی شریف رونمایی شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس دانشگاه صنعتی شریف گفت: یوم الله 22 بهمن به عنوان جشن ملی ایرانیان، دسته و گروه نمی‌شناسد و همه ایرانیان از هر گرایش و سلیقه سیاسی در این جشن حاضر خواهد شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دانشجویان 110 دانشگاه کشور به رئیس جمهور جهت کمک به مردم زلزله زده سوریه و ترکیه نامه نوشتند. متن این نامه به شرح ذیل است: جناب آقای سید ابراهیم رئیسی ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران ضمن اهدای سلام، درگذشت جمعی از مردم کشور‌های سوریه و ترکیه، در پی وقوع حادثه غمبار و مهیب زلزله که موجب تألم و تأسف ملت ایران گردید را تسلیت عرض می‌نماییم. ملت...

وب‌گاه خبر آنلاین

آثار برگزیده و شایسته تقدیر چهلمین جایزه کتاب سال و سی‌ُاُمین جایزه جهانی کتاب سال جمهوری اسلامی ایران، همزمان با آیین پایانی این جوایز معرفی شدند.

وب‌گاه فرارو

در اطلاعیه دانشگاه صنعتی شریف تاکید شده که پذیرش نهایی متقاضیان منوط به تایید سازمان سنجش آموزش کشور خواهد بود و متقاضیان می‌بایست درخواست خود را تا پایان امشب، پنجشنبه 20 بهمن ماه به صورت الکترونیکی به همراه مدارک لازم، از طریق اتصال به درگاه "https://admission. edu.sharif.edu" ارسال کنند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، هفته‌ای که گذشت، خبر‌هایی از جنس صنفی، فرهنگی و دانشجویی در سطح دانشگاه‌ها منتشر شد. برخی از این اخبار دانشجویان زیادی را دربر گرفت و برای آن‌ها حائز اهمیت بود. گزیده‌ای از مهم‌ترین اخبار صنفی و فرهنگی دانشگاه‌ها در هفته گذشته را مرور می‌کنیم. کبگانیان: تسهیل در روند جذب اعضای هیات علمی در دستور کار شورای عالی انقلاب فرهنگی دبیر ستاد نقشه جامع...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

آثار برگزیده چهلمین جایزه کتاب سال و سی اُمین جایزه جهانی کتاب سال جمهوری اسلامی ایران، همزمان با آیین پایانی این جوایز معرفی شدند.

وب‌گاه خبر آنلاین

تصویری از تفکیک جنسیتی «فضای سبز» در دانشگاه فردوسی مشهد در فضای مجازی خبرساز شده است

وب‌گاه مشرق نیوز

آثار برگزیده و شایسته تقدیر چهلمین جایزه کتاب سال و سی‌ُاُمین جایزه جهانی کتاب سال جمهوری اسلامی ایران، همزمان با آیین پایانی این جوایز معرفی شدند.