سه‌شنبه 1 آبان 1403

دانشگاه صنعتی شریف

دانشگاه صنعتی شریف

خبرگزاری تسنیم

نیمه شب گذشته، حوالی ساعت 4 بامداد دفتر بسیج دانشجویی دانشگاه تهران شمال توسط اقدام خرابکارانه فردی ناشناس دچار حریق شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

نیمه شب گذشته، حوالی ساعت 4 بامداد دفتر بسیج دانشجویی دانشگاه تهران شمال توسط اقدام خرابکارانه فردی ناشناس دچار حریق شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرکزاری دانشجو، نیمه شب گذشته، حوالی ساعت 4 بامداد دفتر بسیج دانشجویی دانشگاه تهران شمال توسط اقدام خرابکارانه فردی ناشناس دچار حریق شد. دوربین های اطراف دفتر بسیج دانشجویی تصاویر فرد ناشناس را ضبط کردند. گفته می شود فرد مذکور ابتدا وارد دانشگاه شده و با پرتاب کوکتل مولوتف به سمت دفتر بسیح دانشگاه این فاجعه را به بار آورده است. آتش تا حدودی در همان ابتدا...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دنیای اقتصاد در یادداشتی به حاشیه پیش آمده درباره علی دایی اسطوره فوتبال ایران پرداخته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس دانشگاه شریف در مورد اطمینان به دانشجویان در خصوص برقراری عدالت در کمیته انضباطی و صدور احکام برای آنها اظهار کرد: ما افرادی را در این جمع قرار داده‌ایم که عدالت برقرار باشد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رییس دانشگاه شریف گفت: به هر حال هم باید مقررات دانشگاه را اعمال کنیم و هم شرایط به صورتی باشد، دانشجویانی که مشکلی ندارند به درس‌شان برسند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس دانشگاه شریف در مورد اینکه چقدر احتمال تجدیدنظر در احکام بدوی صادر شده برای دانشجویان وجود دارد؟ توضیح داد: اگر کسی خطایی کرده قاعدتا باید پاسخگو باشد و از طرفی اگر در موردی، اشتباه احتمالی رخ داده یا به هر دلیلی مستندات در مورد دانشجو کفایت نکند، حتما تجدیدنظر صورت می‌گیرد و اصلا تجدیدنظر برای همین کار است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دانشگاه صنعتی شریف در خصوص نحوه برگزاری کلاس های جبرانی در هفته های پیش رو اطلاعیه ای صادر کرد. بر همین اساس بنا بر مصوبه شورای آموزش دانشگاه، کلاس‌های جبرانی در هفته آتی (10 تا 14 دی‌ماه) به صورت حضوری و در هفته‌ی پیش از امتحانات (17 تا 20 دی‌ماه) به صورت غیرحضوری برگزار خواهند شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایلنا نوشت: رئیس دانشگاه شریف گفت: ما هم کرسی آزاداندیشی، هم میزگرد و هم تریبون آزاد در دانشگاه شریف برگزار می‌کنیم.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دانشگاه صنعتی شریف در اطلاعیه ای اعلام کرد: کلاس های جبرانی این دانشگاه در هفته آینده به صورت حضوری برگزار می شود.

خبرگزاری مهر

براساس اعلام دانشگاه صنعتی شریف، کلاس های جبرانی دانشگاه شریف چند روز به صورت حضوری و چند روز به صورت مجازی برگزار می شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: فعال سیاسی اصلاح‌طلب در انتقاد از حمایت جامعه مدرسین از اعدام‌ها گفت: جامعه مدرسین بیانیه‌ای داده که البته می‌گویند خیلی از اعضای جامعه مدرسین آن را گردن نمی‌گیرند. همه می‌دانند رویه خدایی در مورد دما و خون احتیاط است، نه تشویق و هورا کشیدن برای اعدام بیشتر.

خبرگزاری تسنیم

در زیست‌بوم فناوری و نوآوری کشور 5 پارک دستگاهی، 29 پارک منطقه‌ای، 32 پردیس علم و فناوری، 13 پارک دانشگاهی و 4 پارک خصوصی وجود دارند.

خبرگزاری دانشجو

گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با توجه به التهابات و ناآرامی‌های چند وقت اخیر در سطح جامعه و به ویژه در دانشگاه‌ها شاید تصور برخی‌ها این بود که حضور مسئولان و به ویژه سران قوا در مراسم‌های مختص به گرامیداشت روز دانشجو تحت الشعاع این التهابات قرار می‌گیرد؛ اما نه تنها این اتفاق نیفتاد بلکه طبق برآورد‌های صورت گرفته امسال برنامه‌های روز دانشجو در دانشگاه‌ها حداقل دو برابر سال‌های قبل بوده...